Laatst al x met groot pakket . Ze moeten er 50 min voor rijden en konden alleen 2 dagen dat wij aan werk waren vond ze raar. Pakket in zak buiten gelegd. Appt ze smorgens denk je aan het pakket klaar leggen. Noet eens dank je wel gekregen
Wooow ik krijg er nog geen 20 per maand!! Zou even bericht sturen hoor aan ze, of heb je misch telefoonnummer? Gewoon melden dat je nog een maand stuurt en daarna stopt
allemaal post van de kerk en andere hulp instanties heb een mobile nummer omdat ik toen ook geappt had met melding ligt pakket klaar
dochter had deur open gedaan en verwachtte wat pakketjes voor ons zelf en ja daar zat deze bij. nu letten we wel op met aannemen
Het probleem is dat de doorstuur service alleen voor post.nl geld. Sandd , van Straaten blijven gewoon doorgaan en veel zakelijke post gaat steeds vaker daarmee. Vorige bewoners moeten een avondje wijzigen doormailen . Pakjes zou ik niet meer aannemen. Moeten ze het adres maar wijzigen.
Niet, daar is de verhuisservice voor. Ik heb net een oud studentenhuis gekocht, de post is niet normaal zoveel. Alles gaat retour afzender met 'bewoner vertrokken naar onbekende bestemming'. Op mijn oude adres staat 6 maanden verhuisservice aan. Wij krijgen gewoon heel veel post en regelen dit netjes zelf.
Pakketjes zou ik niet aannemen en aan de pakketbezorger duidelijk maken dat de bewoners waar aan het gestuurd is niet meer op dit adres wonen. Brieven doe ik zelf altijd retour afzender. Zet een kruis door het adres en zet er met grote letters op : retour afzender. Heb nog nooit iets er weer van gehoord en kreeg er ook geen post meer van. Heb met 1 instantie destijds gebeld, die bleven maar sturen. Heb toen duidelijk gemaakt dat de mensen die zij moesten hebben hier niet meer woonde en dat ik ook niet wist waar wel. Dat ze op moesten houden met post naar dit adres te sturen omdat het vanaf nu in de kliko beland. Nooit meer iets gezien. Ik vind dat je het al heel lang doorstuurt eerlijk gezegd. Ik was denk ik al gestopt...
Besloten per vandaag alles retour afzender te sturen en als we x langs brievenbus komen gooi ik het erin anders op stapeltje
Wij kregen ook lang post van de oude bewoonster. Na een half jaar gooide ik alles weg, behalve rouwkaarten. Nog steeds (na 5 jaar) komt er nog wel eens post voor haar en dat gaat regelrecht de kliko in...
Dit is helaas niet altijd het geval.. Ben al bijna 8 jaar! Bezig met post van de vorige bewoner.. Helaas adres onbekend.. Zelfs aanmaningen enz. Stuur alles retour afzender. Maar helaas.. Maar ts, jij hebt wel het adres van de oude bewoner? Misschien kun je hen een brief sturen of kaart en daarin vragen of ze hun adres willen aanpassen?
Wij kregen hier ook post - terwijl we in een nieuwbouwhuis wonen met nieuw adres, we kregen de post op het adres van de oude straatnaam en ons huisnummer, dat huis stond er toen wij hier kwamen wonen al zeker 3 jaar niet meer, gewoon echt gesloopt dus... Er zaten ook rekeningen tussen etc. Retour afzender werkte niet (ik denk dat het sowieso al 3 jaar retour afzender was gegaan toen er dus simpelweg geen huis stond). Ik ben toen de afzenders gaan bellen, aangegeven dat ze post naar een niet-bestaand adres stuurden, toen werd het adres uit het bestand gehaald. Daarna echt niks meer ontvangen.
Retour sturen werkt idd niet altijd. Vooral winkels als Douglas zijn echt hardnekkig. Ik heb het laatst op de website ingediend als klacht. Toen was het gauw geregeld. Maar wij krijgen na twee jaar ook nog steeds post.
Ik was al vrij vlot klaar met de post van de oude bewoners. Ze hebben er zelf niet 1x om gevraagd of er post was. En de stapel werd steeds groter. Dan stuurde man weer een berichtje dat er weer wat voor ze lag. Na 3 maanden heb ik alles retour afzender gedaan. Ik doe het nu nog. Van 1 van de loterijen komt ook veel post dus die heb ik op fb vriendelijk verzocht om te stoppen met al die post te sturen. Er kwamen ook rekeningen van de garage. Als je je auto voor apk brengt verander je meteen je adres toch even? En van allemaal abonnementen een stichtingen. Regelmatig krijgen we meer van hun post dan voor onszelf in 1 week. Maar ja als je er zelf de moeite niet voor neemt om even om je post te vragen...
Heb dit 1.5 jaar gedaan bij post van oude bewoners en dat heeft nog nooit gewerkt bij ons helaas. Nu wonen we net in een ander huis en is de vorige bewoner al langs geweest om en post op te halen. In een week brieven van 7 verschillende bedrijven. Wij krijgen hooguit 1 envelop per 2 weken
Maar wat ik gek vind. Waarom bestellen die mensen pakjes op hun oude adres? Als je iets besteld laat je dat toch niet toekomen op een adres waar je niet meer woont? Ik zou niks aannamen van pakjes. Dan kunnen ze er blijven op wachten. Dan ben je toch snel geleerd?
Hier bijna een jaar langs gebracht (ik weet het nieuwe adres). Nooit dank je wel. Toen nog een half jaar retour afzender. Toen was ik er klaar mee en nu gaat alles in de kliko. Onbegrijpelijk. Deze mensen hebben een eigen bedrijf en we kregen echt van alles. Zelfs hun nieuwe visacard met code!