Symptomen of buikgriep?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisa27, 30 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Ik ben nu 5 weken zwanger. Een paar dagen voor mijn nod was ik al wat misselijk en dit is ook wel gebleven. Ik had de laatste dagen enorm last van obstipatie dus heb roosvicee laxo gebruikt. Nu ben ik sinds gisteren echt een stuk misselijker en sinds vanmorgen heb ik ook wat diarree. Mijn borsten zijn ook veel pijnlijker..... Zijn het alleen zwangerschapssptomen? Of kan ik ook een griepje hebben? Er heerst wel veel bij ons in de buurt

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het kan beide

3. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Ik begin ook wat koortsig te worden. Zal dan wel griepje zijn

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het kan allebei inderdaad. Qua borsten zou het niet bij een buikgriep horen maar je buik kan natuurlijk beiden zijn. Met 5 weken zwangerschap is het ook aannemelijk dat het van de hormonen komt. ( Zo heeft mijn zoon als baby eens heel de familie en schoonfamilie aangestoken met buikgriep virus. Hij begon op eerste kerstdag 's ochtends flink te spugen. Zochten we neits geks achter met een baby van 4 maanden. Die avond begon ook onze 2 jarige dochter te spugen. De volgende dag bleek heel mijn, en intussen ook heel mijn schoonfamilie buikgriep te hebben. Oh en ik ook uiteraard. )

Deel Deze Pagina