Hiiii meiden! Even helemaal druk met me werk vanmiddag, dus ben ik vergeten te vragen wanneer/ hoe laat ik me pregnyl spuit moet zetten was ook wat sneller als ik dacht Ik heb vrijdag middag 15:00 uur de iui zou ik vanavond om 00:00uur de pregnyl zetten? Ik hoor jullie graag.......liefs ...=)
Ik zou het ziekenhuis bellen. Pregnyl luistert nauw. Ik zou niet zelf een tijdstip bedenken. Ik had op een zaterdag om 9:30 de punctie en moest de pregnyl op de donderdag daarvoor om 21:30 zetten Wel raar dat het ziekenhuis je niet heeft verteld Dar hoef jij toch niet aan te denken
Kun je niet op een of andere manier toch een arts/gynaecoloog bereiken? Lijkt mij dat dit wel op precisie aankomt?
Mocht je nog niet zelf een LH piek hebben aangemaakt (kun je gewoon zelf testen met ovutest) dan moet je de spuit meestal 40 uur voor de iui zetten. Dat zou dus vanavond om 23.00 zijn. Er zijn ook ZHs die je de spuit 36 uur van te voren laten zetten- dat zou net iets minder fijn uitkomen- 3.00 's nachts. Succes!
Ik moest altijd om 20 u spuiten en dan hadden we twee dagen later 's ochtends tussen 10 en 12 u de inseminatie. De Pregnyl was dus zo'n 38 uur ervoor.