Hoi; Na het stoppen van de pil.. half jaar... helaas kregen we een miskraam, nu 9 maanden na de miskraam helaas nog niet zwanger....
ik persoonlijk vind het best verwarend elke x weer een andere symptoom. begin er nu wel aan te wennen door niet meteen weer te gaan testen. gr wiebertje
Hey Ongeveer 7 rondes vanaf september gestopt met de pil beetje onregelmatig......... maar nu waarschijnlijk wel zwanger! 3 dagen al licht positief zie album!
1.5 jaar. Ben in augustus 2007 met de pil gestopt... Als ik met nieuwjaar niet zwanger ben, stoppen we er wss mee en gaan we voor adoptie...
wij zijn nu ook bijna 2 jaar bezig en gaan wanneer het deze ronde weer niet lukt maar eens richting HA.
Ronde 1, maar volgens mij niet zwanger. Heb ook al een geweldig lief meisje van 10 maanden maar hoop toch dat het snel weer raak is. Het geluk van 'in 1 x raak' zullen we wel niet meer hebben dit keer. @ iedereen die in ronde zoveel zit: heel veel succes en ik hoop echt dat jullie allemaal heel snel zwanger zijn!
jeetje marieke1610 2.5 jaar al loop je al bij de dokter ervoor want ik kan begrijpen datdat al erg lang is .
hier zitten we in ronde 7, nog zo'n 2 daagjes... Ben in eind juni gestopt met de pil en 1 maand gewacht met bewust klussen, in afwachting van mijn eerste echte menstruatie. Tot nu toe redelijk onregelmatig. Volgens mijn banner al overtijd, maar volgens FF heb ik 3 dagen later mijn ei gehad, wellicht omdat ik ziek was toen. Dus moet nog geduld hebben. De testen roepen me vanuit mijn nachtkastje, maar ik doe mijn best te wachten tot woensdag....
He, das vervelend meid! Heb je zeker al veel testen gedaan om zeker te weten dat je niet zwanger bent? Al bij de HA geweest?
Wij zitten in ronde 2. Ronde 1 had ik griep met mijn ei. Ik slik al 6 jaar geen pil meer, dus hoef ik niet te ontpillen.
Vanaf eind november gestopt met de pil, toen eerst even condooms, en vanaf januari voor t echie! 2 en n halve maand dus.