Ben in oktober gestopt met de pil en heb toen even afgewacht wat mijn cyclus ging doen. Hij is helaas niet gewoon 28 dgn maar wel constant 45 dgn. We zijn nu 3maand echt ervoor bezig, maar heb niet het idee dat het deze maand raak is dus we gaan voor ronde 4. Heb gister zwanger worden van etos gekocht dus ben benieuwd of het mij net zoveel geluk gaat brengen als bij een hoop anderen.
Te lang hihihi Sinds september 2008 Okt 2008 raak helaas geeindig in een bbz Ben net ongi geworden op naar ronde 6
Ongeveer een jaar bezig nu. In dat jaar schildklierproblemen ontwikkeld en daardoor mogelijk verminderd vruchtbaar. Nu is de schildklier in balans en hoop ik dat we snel zwanger mogen zijn. Helaas deze maand flink ziek tijdens mijn ei, dus ben bang dat die van schrik niet gesprongen is. Nu dan ook al 3 dagen "overtijd".
ben ik juli gestopt met de pil. wordt gewoon ongesteld laatst 2 maanden wel onregelmatig iets meer dan normaal bloeden:S hoop dat deze maand raak is? heb er alle vertrouwen in gr
Ronde 4. Regelmatige cyclus maar nog steeds niks. Cuclus: 28-28-26 en nu nog drie dagen wachten! Liefs N.
Wij zijn sinds 23 sept 2008 mirena vrij en direct begonnen met proberen voor een kindje samen. Nu in ronde 7, met een vrij regelmatige cyclus. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was het door de anti-conceptie heen raak, nu laat een wondertje nog op zich wachten. Maar ik klaag niet, ik heb tenslotte een pracht van een dochter. Hoewel ik stiekem natuurlijk wel hoop dat het niet al te lang meer gaat duren.
wij zijn nu 3 maanden bezig, ook met onregelamtig cyclus, hebben jullie nog tips om er mee om te gaan qua klussen betreft? Gr
Ronde 6.... en soms zo frustrerend om anderen om je heen zwanger te zien, en volgens de verhalen ook makkelijk...
Ik ben in November gestopt met de pil. Laatste keer was me ongi vroeger, en had ik een cyclus van 29. Deze keer? .. Nee, deze keer word ik niet ongi.. haha! HOOP IK! We zullen zien! Iedereen succes met zwanger raken! Enise; Gefeliciteerd!