Ik ben donderdagavond ongi geworden. En sinds zondagavond was het over. Althans dat dacht ik. Ik gebruik sinds die tijd ook geen tampon of oid meer. Maar toen mijn vriend en ik maandagavond sex hadden gehad kwam er toch wel wat rood spul mee.. Niet veel maar wel wat. Sinds die tijd heb ik steeds wanneer ik naar het toilet ben geweest wat rood op het toiletpapier zitten. Weet iemand wat dit is? Normaal heb ik dat nooit. Voordat ik ongi werd, was er voor 99% van overtuigd dat ik zwanger zou zijn. Kan dat er mee te maken hebben? Misschien een hele vroege miskraam gehad?
Dat heb ik ook heel vaak. Bijna elke maand wel, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Het is net of zijn dat de restjes (sorry voor het hoge ranzigheid gehalte ) die er dan nog eens uitkomen.
Jah idd..maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik heb steeds een regelmatige cyclus. En wanneer ik ongi ben dan is het heel heftig, en maar een paar dagen
Hmm toch denk ik niet dat het echt iets betekend. Maar dat komt ook omdat ik het eigenlijk altijd wel heb gehad. Ik had het trouwens ook als ik de lactacyd intiemdouche gebruikte. Dan spoelde er ook nog bloed mee, ook als ik al 1 of 2 dagen daarvoor niet meer ongi was. Ik heb zelf het idee, dat door het samentrekken van je spieren in die gebieden de laatste restjes naar buiten worden gewerkt.