hoi, voor degene die een combisleeper gebruiken, hebben jullie de binnenzak al in gebruik, dus een combinatie van de 2 zakken? ik vind het nu wel echt frisjes worden buiten, dus wil hem gaan gebruiken maar vraag me af of hij dan de rest van de winter ermee door kan. er kunnen dan alleen de mouwtjes nog aan. een dekentje gebruik ik niet, florian fietst heel zijn bed door. ben benieuwd hoe jullie dit doen.
ik heb ´m toevallig net gekocht. Ik dacht dat je ´m op 2 manieren kon gebruiken: of beide slaapzakken tegelijk, of alleen de binnen-slaapzak. (oftewel: niet alleen de buitenslaapzak, dan zitten er van die losse ritssluitingen etc). Dit is geen antwoord op jouw vraag (sorry) maar ik lees even mee, want ik heb nog nul ervaring met de combisleeper. Amber
Nou, die gebruiken wij al weken eigenlijk. En's ochtends voelen de voetjes nog best koud eigenlijk.... Een koud huis misschien. Groeten!
Daan slaapt er ook al weer een tijdje in. hij ligt niet onder een deken alleen in de zak. Maar die is lekker warm 's morgens
Ik heb vorige week even de combi van de 2 gebruikt, dus de volledige Combi Sleeper, maar hij had het echt te warm. Nu gebruik ik dus weer alleen de binnenzak, dus wel de wat dikkere zak. Geen dekentje/lakentje, want ook hier heeft dat geen zin. Maar hij heeft wel een romper en pyama onder aan. En beide zakken kan je gewoon afzonderlijk gebruiken hoor. De ene is dan voor in de zomer, de ander voor het najaar en dan samen voor de winter
hier alleen de buoten (winter) zak en dan zonder mouwen. Zeker overdag is het warm zat! 's nachts gaan de mouwtjes er wel aan. Het duurt nog wel even voordat ik de binnenzak er in doe! Had hem eigenlijk ook pas net in de buitenzak gelegd want tot op 2 weken geleden ofzo sliep ie nog lekker in het binnenzakje; lekker koel (want die van ons heeft het heel snel warm en zweet zich dan te pletter!)
ok, bedankt voor de antwoorden! ik dacht dat de buitenzak de wat dikkere zak was voor het begin van de koudere periode, de binnenzak voor de zomer en beiden voor de winter, klopt dat? en als het echt koud wordt de mouwtjes er nog aan. overdag heb ik alleen de buitenzak en voor de nacht doe ik er nu de binnenzak bij, hij lijkt het wel comfortabel te vinden hopelijk vindt hij dit de rest van de winter ook nog......... ander vraagje: ik heb nu de combisleeper voor 1 jaar en ouder gekocht, wat een grote zak is dat zeg! Ligt je kindje daar in het begin niet helemaal verloren in?
En wat doen jullie aan in de combisleeper? Ik gebruik tot nu toe alleen de binnenzak en dan een romper met lange mouw en pyjama met lange mouw. Wil vannacht eens alleen de buitenzak met mouwen gaan proberen maar dan alleen met romper met lange mouw en pyjamabroekje. Zou dat warm zat zijn? Het is ongeveer 18 graden op zijn kamer. Hij heeft ook nog een helmpje op waardoor de warmte zijn lichaam wat minder goed kan verlaten.
Senna ligt lekker in haar romper, pyjama en binnen- en buitencombisleeper onder een dekentje te slapen. Ze is lekker warm als ze wakker wordt maar niet te warm. Als ik haar in een enkele combisleeper laat slapen dan slaapt ze minder goed omdat ze vrij koel is dan.