8 weken sprongetje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tamtam78, Aug 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Mijn zoontje is vandaag 8 weken en heb het gevoel dat hij erg last heeft van het wel bekende sprongetje.
    Hij is erg huilerig en wil alleen maar bij mij zitten.
    Zodra ik hem ff alleen laat is het vrij snel huilen.
    Hij wil ook vaker drinken weet niet of dat er mee te maken heeft of dat hij ook regel dagen heeft.
    Wie kent dit en heeft tips?

2. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Gewoon bij je houden, is met een paar dagen weer over. Hij wil gewoon even bij je zijn, de wereld is dan een stuk veiliger! Als je BV geeft kun je gewoon aanleggen hoor, ws ook een regeldag. Succes!

3. red

red Lid

Feb 23, 2006
    94
    0
    0
    Hihi, er staat nog een dergelijke topic van vandaag :) Enige oplossing: doorzetten! Hier ook afgelopen weekend feest. Vandaag een heel ander meisje! Ze is ineens ook stukken vrolijker en lacht meer. Er hangt een zwart-wit boekje in haar box, speciaal voor babies (die schijnen aangetrokken te zijn tot zwart-wit dingen) en daar lag ze vanmorgen ook al een kwartier naar te staren, terwijl ze er voorheen niet naar omkeek. Dus volhouden, daarna heb je een heel ander kindje! En zijn nieuwe, leuke dingen in het vooruitzicht!

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    O had dit topic nog niet gezien:D Mijn meissie heeft er ook last van, huilerig, raar drinken etc.. Gaat vanzelf weer over:)

Share This Page