Tja, we wonen in het zuiden van het land en zijn niet echte carnavalsgangers, vandaar dat ik er ook zo laat mee kom!, maar voor ons kereltje is dit z´n eerste carnaval en nou lijkt t me toch wel stoer om ´m te verkleden. Maar als wat en hoe, hij heeft pas maatje 68 terwijl al die pakkies in de winkel pas beginnen bij 86 of 92. Wie heeft er tips? Ik vind bob de bouwer wel leuk en een tuinbroek heeft ie al, maar waar zou ik een gele muts of helmpje kunnen krijgen? Andere suggesties zijn ook welkom!
Uhm gewoon ff de carnavalklerenwinkel binnen lopen, hebben ze van alles! Lekker ff kijken! Zit vast wel zo een winkeltje bij je in de buurt! (elk jaar in deze tijd zie je ze ineens overal) Fijne carnaval vast!
Hier ben ik ook nog naar op zoek. Hier bij ons is het niet verkrijgbaar! Misschien via internet bestellen?
www.carnavalsgoed.nl www.fopshop.nl (dan naar carnavalskleding) Marktplaats misschien? weet niet of ze daar bob de bouwer ofzo hebben hoor? Neem even een kijkje.
Ik weet niet waar in het zuiden je woont? Maar in Heerlen moet een hele grote carnavalswinkel liggen, die hebben misschien wel wat voor je?
dat probleem hadden wij dus ook tot we in duitsland een winkel in liepen en daar hingen pakjes vanaf maat je 50 tot maatje 74 en ook nog leuke pakjes beren, duiveltjes, konijntjes, en engeltjes
Ik woon in Tilburg en heb hier sowieso al 2 winkels gevonden waar ze baby-carnavalskleertjes verkopen, zelfs vanaf maat 62! Ik heb nu een soort trappelzakidee, maat 74, maar gaat over eigen kleding aan dus iets te ruim is dan niet erg vind ik.
ben net ff snel de stad in gelopen en heb maar alvast een geruit bloesje (zeeman) gekocht en een geel hoedje (dat moet dan maar voor bouwhelm doorgaan!) dat combineer ik dan maar met z´n tuinbroek, plastic hamer erbij en klaar is Bob! verder heb ik voor de zekerheid nog een pakje (brandweerman!) bij blokker kunnen scoren voor 9,99, kleinste was wel maat 80, dadelijk ff passen over z´n gewone kleren (kan t anders nog terugbrengen). wellicht nog een tip voor anderen dus, blokker!