Ongeveer een week of 7. In haar eigen ledikastje naast ons bed. Vond het wel fijn, maar op dat moment was het goed zeg maar om haar op dr eigen kamertje te laten slapen. En dat ging ook meteen goed gelukkig. Wilde het graag voordat ik weer zou gaan werken, dus daarom met 7 weken alvast geprobeerd, en het ging in 1x goed.
Tot een dag voordat hij 6 maanden werd. Toen werd hij constant wakker van ons (gesnurk; vooral mijn vriend doet soms van die onverwacht harde snurkgeluiden) en wij van hem. Sinds hij op zijn eigen kamertje ligt, slaapt hij beter. Overigens staat zijn slaapkamerdeur en onze slaapkamerdeur wel op een kiertje, zodat ik hem wel kan horen.
Mijn dochter heeft de eerste nacht bij ons geslapen en daarna elke nacht op haar eigen kamertje. Het scheelde denk ik dat we een beeldbabyfoon hadden. Zo konden we zo vaak als we wilden naar haar kijken. Dat gaf een prettig gevoel.
De 1e 8mnd in zijn eigen bedje bij ons op de kamer,toen naar eigen kamer ging gelijk goed.Vanaf 11 mnd regelmatig slaapproblemen en veel last van kiezen en dan slaapt ie bij mij in bed,ik leg hem altijd 1st wel in zijn eigen bed,als ie wakker word mag ie bij mij.
Vanaf dag 3 (beide) toen we terug kwamen van het ziekenhuis. Werd in het ziekenhuis al helemaal gek van al die geluidjes van haar en deed echt geen oog dicht. De babyfoon stond beneden, boven konden we haar gewoon horen (deuren open) en als er wat was was ik in 3 stappen bij haar (toch wel handig een klein huis).
onze zoon heeft 3dagen op onze kamer gelegen. De eerste nacht zijn we wel 100x wakker geworden door alle geluidjes en knorretjes die hij maakte dus de 2e nacht ging manlief naar de logeerkamer, en ook de 3e nacht gaf ik het op en ging naast mn vriend in de logeerkamer liggen. Toen Tycho die nacht goed doorgekomen was is hij naar zn eigen kamer gegaan en konden wij beide weer in ons eigen bed Tycho heeft sindsdien in zn eigen kamertje geslapen ( op wat nachten na die hij ziek was) xx
Met 4 weken geprobeert naar eigen kamertje snachts. Maar ik huilde tranen met tuiten en heb hem weer terug gehaald. Met 8 weken ging hij wel in zijn eigen kamertje slapen. Tot 7 maanden, vanaf dat die leeftijd slaapt hij heel slecht. We hebben een co-sleeper, maar meestal slaapt hij bij mij in bed.
na de kraamtijd is onze dochter naar haar eigen kamertje gegaan. wiegje stond op te tocht met ontstoken oogjes tot gevolg. en ze sliep ook niet heel erg goed bij ons in de kamer. overdag sleepte ik het wiegje naar haar eigen kamertje en daar sliep ze prima. vanaf het moment dat ze naar haar eigen kamertje ging sliep ze veel beter, gingen heel snel van 5 naar 6 naar 8u slaap per nacht. nu zou ze nog wel langer kunnen slapen...weet eigenlijk niet of dat al mag....
mijn meisje is bijna 6 maanden en slaapt in haar ledikant naast mijn bed, en ik denk dat dat nog wel een tijdje zo blijft, bevalt mij erg goed en haar ook. ze maakt mij iedere dag wakker met gebrabbel en zodra ik mijn ogen open heb ligt ze mij aan te kijken met een hele grote smile.
Dochtertje tot 6 maanden, al sliep ze met 3 maanden door, werd nergens wakker van, was heel rustig etc., dus die andere 3 maanden waren meer voor de gezelligheid. Mijn zoontje heeft tot 5 maanden bij ons op de kamer geslapen, die sliep nogal onrustig, werd van elk geluidje wakker, dat schoot niet op.
ons kindje is morgen 10 maanden en hij slaapt nog steeds bij ons op de kamer, wij willen graag hem naar zijn eigen kamer hebben te slapen maar dat kan niet ivm vochtproblemen/schimmel in zijn kamertje, onze eigen kamer is ook niet vrij van vocht/schimmel, maar heb het idee dat het daar beter is dan in zijn kamertje, maar zou erg blij zijn met een eigen kamertje voor mijn zoontje....
Hier na een week, werd van elk zuchtje wakker. Was bamg dat ik haar niet meer zou horen, uiteraard hoorde ik nog steeds alles. Overigens paste die wieg eigenlijk niet in onze slaapkamer, bovendien hadden we hem gekregen en ik vond hem superlelijk.
Mijn dochtertje van 30 maanden slaapt haar hele leven al bij ons in bed.. Zoonlief van 7 maanden ook al vanaf dag 1. Was/is makkelijk met BV (zoontje)en sja, stiekem slapen we allen zo fijner (wel wat krapper). Bij ons in de cultuur is dat ook wel normaal. Wordt niet moeilijk over gedaan. Ach, ze worden al te snel groot. Vind het heerlijk knus
Zoontje is bijna 5 maanden en slaapt ook bij ons. Hij slaapt lekker rustig en ik ook hahaha. Vind het een fijn en veilig idee. Alleen nu nog de ledikant naar onze kamer verhuizen. De wieg word te klein.
Mijn dochter slaapt ook nog bij ons op de kamer. Eerst in een cosleeper, nu in een ledikantje. Ze staat aan mijn kant, dus iedere ochtend wordt ik wakker gemaakt door een klein handje dat door de spijlen mijn arm aanraakt. Zo lief! Overdag ligt ze in haar eigen kamertje. Tussen haar kamer (beneden) en onze kamer (boven) zitten 2,5 trap. Ik vind het geen fijn idee als ze 's nachts alleen ligt (zo ver weg).
Heel snel al eigenlijk. Na twee weken, haha. Onze zoon heeft bepaalde brabbeltaferelen die ook onze slaap beinvloedden. Daarom slaapt ie nu mooi op z'n eigen kamertje; scheelt een hoop wakker-momentjes voor papa en mama.
tot een paar dagen voor hij 8 maanden werd. hij was bijna uit zijn wieg gegroeid en we merkten dat hij steeds makkelijker wakker schrok van elke snurk van papa en mama. overdag sliep hij met 6 maanden in zijn ledikant in zijn eigen kamer om vast te wennen