op zoek naar een hanglamp..

Discussie in 'De lounge' gestart door Tulp21, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hanglamp.
    Er is ooit een topic hierover geweest (ergens in 2008/2009) en kan hem helaas niet meer vinden.(had al geprobeerd via mijn eigen berichten omdat ik nog herinner dat ik daar een bericht had achtergelaten maar helaas kan ik geen berichten lezen die lopen maar tot april 2010 terug ;)) Wat ik er nog van kan herinneren is dat het min of meer een kroonluchter is met blaadjes in verwerkt en volgens mij ook wat vogeltjes in. Het was een designlamp die tevens in 3 kleuren leverbaar was (wit/zilver en brons). Ik had ooit die site opgeslagen maar helaas door een fout op de laptop site verloren.
    Weet misschien iemand welke hanglamp ik bedoel?? :)

Liefs,

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja ik weet welke dat je bedoeld, ik had het topic destijds ook gelezen. Ik dacht dat 't geopend was door Athina, misschien via haar eens zoeken? En volgens mij zag ik laatst dat "Bijzonder" de lamp ook had hangen in de babykamer.

Ik zit nu even op mn telefoon, dus dat zoekt niet zo handig.

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    En laat nu net die 2e keuze niet meer beschikbaar zijn..... weet ik nog niet hoe de lamp er uit zag :(. Ik kan TS niet helpen.

4. WLE

WLE Niet meer actief

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het is idd ongeveer deze alleen die ik toen had gezien was net iets mooier (iets anders) maar deze is ook gaaf!

@Linda86: Het zou best kunnen dat zij dat was weet het eerlijk gezegd niet meer. Weet alleen dat het ergens in 2008 hooguit 2009 was. Zie het beeld van de lamp nog steeds heel goed voor me :p Dankje voor het zoekken!

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ik zou zoeken op tord boontje. Ik denk dat hij de designer is van de lamp die je zoekt.

7. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
  8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Deel Deze Pagina