Mijn record was ooit dat ik pas na 4 maanden volledig kon werken in de zorg. Had wel een dubbele longontsteking waarmee ik veel te lang had doorgelopen. Dus mijn advies is echt om je rust te pakken, anders ben je uiteindelijk veel langer de sjaak.
Ik heb vlak na de geboorte van mn jongste een longontsteking gehad. Ik had al weken bronchitis, waar voor de HA me niet wilde behandelen en dat werd uiteindelijk een longontsteking, waarvoor ik toen ein-de-lijk antibiotica mocht. Ik ben toen een dikke week thuis geweest. Ik was niet super ziek, maar hoestte wel de longen uit m'n lijf. Na ongeveer 3,5 week was het echt over. Daarna heb ik me nog wel lang kapot gevoeld, maar aangezien ik 's nachts gemiddeld 3 uur sliep vanwege m'n dochter, die voor geen meter sliep 's nachts heb ik geen idee of dat door de longontsteking of door het slaapgebrek of door beiden kwam.
Long ontsteking of 10gehad ( ook met 28weken zwangerschap) En altijd doorgewerkt. Ventolin mee medicijnen mee en gaan. Enige is ben wat minder snel doordat ik sneller buiten adem ben