Video deurbel

Discussie in 'De lounge' gestart door Margha, 29 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Wie heeft er een videodeurbel?
    Ik ben aan het kijken voor een videodeurbel.
    Welke hebben jullie en hoe bevalt deze?

2. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik lees mee! Zie zoveel verschillende ring video deurbellen.. geen idee wat nu een goede is!

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Wij hebben een ring deurbel, zijn er erg tevreden over. Is wel met een abbonement maar valt wel mee qua kosten

4. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Wij hebben de Eufy by Anker! Ideaal ding..
    Draadloos en geen abonnement nodig.
    Je krijgt een melding via de app als er wordt aangebeld, of als er iemand voorbij loopt een bewegingsmelding. Kan je allemaal instellen. Als je niet thuis ben kan je terug praten, zorgt wel voor hilarisch toestanden :)

5. 3Littlegirls

2 jan 2022
    69
    18
    8
    Vrouw
    Hier de Eufy videodeurbel, juist omdat er geen abbo aan verbonden is. Wij hebben hem een paar maanden en tot nu toe tevreden.

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.791
    9.309
    113
    Gelderland
    Wij hebben een Google nest deurbel. Eigenlijk gekozen omdat we hiervan ook de rookmelders hebben en in de toekomt een camera systeem willen.
    bevalt ons eigenlijk heel goed! Het aansluiten was wel wat lastiger maar dat lag volgens mij aan iets in onze meterkast. Het geluid kwam niet helemaal goed door maar dat hebben we opgelost door er een kleine Google Home tussen te hangen.

Wij hebben hem trouwens ook aangesloten op een Google home hub in de woonkamer waardoor we daar altijd beeld hebben en zien wie er voor de deur staat. Ook voor de kids handig :)

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gaat de batterij lang mee van de draadloze deurbel. De eufy lijkt me wel om me even in te verdiepen

8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ook hier een eufy, maar die is gewoon verbonden met de stroomdraden van de oude bel. Geloof dat hij op batterijen een jaar mee zou moeten gaan?
    Maar wij zijn al langer dan een jaar erg tevreden. Geen abonnement en zowel overdag als 's nachts heldere beelden.

Daarbij werkt hij ook via de Google heb, dus als ik zeg laat de voordeur zien, dan komen de live camerabeelden in beeld.
    Verder werkt de eufy app ook erg goed.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Wij hebben de ring deurbel en ook 2 ring camera's binnen.
    We zullen nog gaan uitbreiden naar een ring outdoor cam voor in de tuin.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Verschrikkelijk lijkt me dat. Collega heeft ook zo’n ding op z’n telefoon. Zijn we aan het werk, ziet hij dat z’n vrouw de deur open doet voor de pakket bezorger. Ik moet er niet aan denken dat m’n vent mij zo in de gaten kan houden of hij mij. Op het moment dat hij zo’n ding zou aanschaffen ligt ie snel in de container :p
    Maar dat weet hij haha

Vinden jullie dat altijd mee kunnen gluten niet een naar idee?

Zxcvb, vrouwvan, Summerbelle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Lijkt mij ook niks, terwijl ik ook echt niks te verbergen heb hoor:D

Bij een vriendin van mij hebben ze ook alles op zo’n google ding zitten. Als je daar bent, hoor je niks anders dan 'hé google, lampen aan....hé google lampen tafel 50%....hé google hoe laat is het?.....hé google, zet koffie op het boodschappenlijstje'
    Ik vind dat echt vreselijk hoor en zou daar echt gek van worden. En elke keer een melding van beweging op je telefoon als er een vogel onder de carport vliegt.

Maar goed, alleen een videobel zou misschien wel handig kunnen zijn in sommige gevallen.
    TS, je begrijpt denk ik dat ik geen tip heb;)

12. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Het gaat me ook om een stukje beveiliging. Mijn auto is een keer flink bekrast en wil dan ook nog een camera erbij ophangen boven de carport.

13. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
  15. 1991Mamavanvier

1991Mamavanvier Fanatiek lid

1 apr 2020
    1.689
    1.293
    113
    Vrouw
    Hier ook eufy… zowel deurbel als camera binnen op de kinderkamers! Goed beeld ook In de nacht!

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.802
    4.183
    113
    Onze deurbel is een Ring. Vind het inderdaad een stukje veiligheid, handig als de postbode weer eens ern pakketje heeft verstopt die onvindbaar is maar we hebben hem vooral gekocht door het thuiswerken. We hebben beide onze werkkamer op zolder en soms gaat de bel wel 10x ( postbodes, buurtkinderen etc) en dit voorkomt continue naar beneden lopen

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb de WOOX deurbel, samen met 2 camera's.
    Dit kan allemaal via 1 app en alles gelijk bij elkaar!
    ideaal ennik wil niet meer zonder

18. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Wij hebben hem op batterij omdat de stroomdraad kapot zijn. We moeten hem denk ik eens per maand opladen. (Ligt aan de meldingen/aanbellen enz)

Maar hoe heb jij hem via Google gedaan? Dat krijg ik dus niet voor elkaar :o: het kan dus wel echt...

Deel Deze Pagina