Wie heeft er een videodeurbel? Ik ben aan het kijken voor een videodeurbel. Welke hebben jullie en hoe bevalt deze?
Wij hebben een ring deurbel, zijn er erg tevreden over. Is wel met een abbonement maar valt wel mee qua kosten
Wij hebben de Eufy by Anker! Ideaal ding.. Draadloos en geen abonnement nodig. Je krijgt een melding via de app als er wordt aangebeld, of als er iemand voorbij loopt een bewegingsmelding. Kan je allemaal instellen. Als je niet thuis ben kan je terug praten, zorgt wel voor hilarisch toestanden
Hier de Eufy videodeurbel, juist omdat er geen abbo aan verbonden is. Wij hebben hem een paar maanden en tot nu toe tevreden.
Wij hebben een Google nest deurbel. Eigenlijk gekozen omdat we hiervan ook de rookmelders hebben en in de toekomt een camera systeem willen. bevalt ons eigenlijk heel goed! Het aansluiten was wel wat lastiger maar dat lag volgens mij aan iets in onze meterkast. Het geluid kwam niet helemaal goed door maar dat hebben we opgelost door er een kleine Google Home tussen te hangen. Wij hebben hem trouwens ook aangesloten op een Google home hub in de woonkamer waardoor we daar altijd beeld hebben en zien wie er voor de deur staat. Ook voor de kids handig
Ook hier een eufy, maar die is gewoon verbonden met de stroomdraden van de oude bel. Geloof dat hij op batterijen een jaar mee zou moeten gaan? Maar wij zijn al langer dan een jaar erg tevreden. Geen abonnement en zowel overdag als 's nachts heldere beelden. Daarbij werkt hij ook via de Google heb, dus als ik zeg laat de voordeur zien, dan komen de live camerabeelden in beeld. Verder werkt de eufy app ook erg goed.
Wij hebben de ring deurbel en ook 2 ring camera's binnen. We zullen nog gaan uitbreiden naar een ring outdoor cam voor in de tuin.
Verschrikkelijk lijkt me dat. Collega heeft ook zo’n ding op z’n telefoon. Zijn we aan het werk, ziet hij dat z’n vrouw de deur open doet voor de pakket bezorger. Ik moet er niet aan denken dat m’n vent mij zo in de gaten kan houden of hij mij. Op het moment dat hij zo’n ding zou aanschaffen ligt ie snel in de container Maar dat weet hij haha Vinden jullie dat altijd mee kunnen gluten niet een naar idee?
Lijkt mij ook niks, terwijl ik ook echt niks te verbergen heb hoor Bij een vriendin van mij hebben ze ook alles op zo’n google ding zitten. Als je daar bent, hoor je niks anders dan 'hé google, lampen aan....hé google lampen tafel 50%....hé google hoe laat is het?.....hé google, zet koffie op het boodschappenlijstje' Ik vind dat echt vreselijk hoor en zou daar echt gek van worden. En elke keer een melding van beweging op je telefoon als er een vogel onder de carport vliegt. Maar goed, alleen een videobel zou misschien wel handig kunnen zijn in sommige gevallen. TS, je begrijpt denk ik dat ik geen tip heb
Het gaat me ook om een stukje beveiliging. Mijn auto is een keer flink bekrast en wil dan ook nog een camera erbij ophangen boven de carport.
https://www.bol.com/nl/p/eufy-video-deurbel-slim-batterij-gevoed-1080p-inclusief-draadloze-gong-16-gb-sd-kaart/9300000031045924?referrer=socialshare_pdp_androidapp Wij hebben deze sinds een aantal maanden. Ideaal. We zijn er heel blij mee. Als je weg bent heb je toch altijd beeld op wat er bij de deur gebeurd.
https://www.coolblue.nl/product/898148/ring-video-doorbell-pro-2-wired-chime-pro-gen-2.html Ik heb deze, super blij mee. Maar ik een eufy schijnt ook super te zijn. En makkelijker te installeren
Onze deurbel is een Ring. Vind het inderdaad een stukje veiligheid, handig als de postbode weer eens ern pakketje heeft verstopt die onvindbaar is maar we hebben hem vooral gekocht door het thuiswerken. We hebben beide onze werkkamer op zolder en soms gaat de bel wel 10x ( postbodes, buurtkinderen etc) en dit voorkomt continue naar beneden lopen
Ik heb de WOOX deurbel, samen met 2 camera's. Dit kan allemaal via 1 app en alles gelijk bij elkaar! ideaal ennik wil niet meer zonder
Wij hebben hem op batterij omdat de stroomdraad kapot zijn. We moeten hem denk ik eens per maand opladen. (Ligt aan de meldingen/aanbellen enz) Maar hoe heb jij hem via Google gedaan? Dat krijg ik dus niet voor elkaar het kan dus wel echt...