hoelang trek ik dit nog? tips gevraagd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Flipper2288, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Heb al sinds 2 weken heftige indalings/ oefen/ voorweeen. Lig er regelmatig wakker van en doet echt veel pijn.
    Daarnaast al twee keer 's nachts heel ziek geweest (overgeven, diarree etc.) Wat me ook veel nachtrust heeft gekost.
    Gisteren dacht ik echt weeen te hebben. Kwamen eerst om de 5 minuten, een paar uur later elke 3 minuten. Heb vlos gebeld, die is gekomen, had 1 cm ontsluiting, maar kan in deze periode ook heel normaal zijn. Afijn, halve nacht weeen gehouden, maar heb wel een paar keer een beetje geslapen, dus kennelijk wel opgehouden.

Vandaag weer veel krampen in mijn buik, maar zonder regelmaat.
    Het is eigenlijk nog helemaal niet de tijd voor mijn meisje om te komen, dus aan de ene kant is het wel goed zo. Maar ik kan bijna niet meer. Ik ben zo moe, kom bijna nergens meer aan toe.

Iemand ervaring en tips over hoe ik het een beetje beter vol kan houden en een positieve instelling kan houden?

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Plat gaan liggen op de bank met een grote kop thee en een goede film of boek.
    Neem je rust en laat de rest van de wereld lekker omvallen.

Als je kleintje nu komt dan is het nog net even te vroeg maar ik denk ergens dat je lichaam aangeeft dat je rustiger aan moet doen.

Ik heb wel oefenweeen maar alleen overdag en in de avonduren dus slapen kan ik gelukkig nog.

Succes meid en hou moed hoor, komt allemaal goed.

3. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

moeilijk zeg.... jezelf zoveel mogelijk verwennen op het moment, ontspannings oefeningen? sterkte!!!!!

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb het helaas ook en het is al begonnen bij 28 weken en bij 33 weken zelfs aan weeënremmers in ziekenhuis gelegen. Ben het zatter dan zat!!! Maar daar heb jij ook niks aan.
    Ik probeer me er maar bij neer te leggen en ben het ook al gewend geraakt. Onder de douche gaan, in bad, veel lezen, films kijken en slapen.
    Sterkte meid, hoop dat je niet meer zolang op je kleintje hoeft te wachten.

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    idd rustig aan doen!
    En is je urine nagekeken of je niet een blaasontsteking hebt?
    En voor/tegen de pijn mag je gewoon wel 'n keer paracetamol innemen hoor. Misschien krijg je daardoor een betere nachtrust.

sterkte!

Deel Deze Pagina