goedendag ons dametje doet het prima op de borstvoeding ook heb ik meer dan zat. in de avond drinkt ze wat meer (soms ook overdags haar laatste voeding is wat wisselend maar gemiddeld laat ze 7 a 8 uur tussen de laatste en de eerste voeding vandaag moest ik echt haar luier daarvoor verschonen. mijn borsten staan dan ook wel op knappen. maar in de kraamweek mochten we er maar max 6 uur tussen laten zitten. vanaf wanneer hoef dat niet meer en is het heel erg als ze er zolang tussen laat. Ook is het zo dat als ze nog geen zin hebt om te drinken ze haar mond ook stijf dicht houden en verder gaat slapen.
Hoi, Je kindje geeft het zelf wel aan. Wanneer ze niet te activeren is, dan laat het zo. Je kindje is over een maand oud en doet het goed. Bij twijfel van groei, ontwikkeling, plas- of poepluiers kun je nog eens navraag doen over dit advies bij je consultatiebureau. Wanneer je kindje op tijd geboren is en een groeiende lijn laat zien, overdag vrolijk en alert is en plast, kan ze het zelf aangeven.
oke gelukkig groeien doet ze goed en haar luiers zijn ook goed en voor de rest is het een heel tevreden kleintje op haar krampjes na ze doet het super.