Wat denken jullie? Ik ben 38+3 weken Is dit DE Slijmprop? Vond het namelijk te dik voor normale afscheiding....
Bij mij leek het erop alleen was hij rood/bruin van kleur en kon ik (sorry) met wc papiertje blijven vissen...
Ik heb dat ook. Bij mij komt het echt in kleine beetjes. Maar dit is volgens mij de slijmprop. Niet schrikken als er op eens bloed doorzit. Is vrij normaal.
Dank jullie voor de reacties 😃 Het is mijn eerste zwangerschap dus als er dan ineens iets afwijkt van wat je tot nu toe gewend bent denk je wel zou het.... Aangezien ik ook38+3 ben Maar weet dat de Slijmprop niks hoef te betekenen qua begin van de bevalling Heb vanmiddag een afspraak bij de verloskundige dus dan kan ik dit in elk geval melden 😊
Als dit 'de' slijmprop is dan ben ik 'm al honderd keer verloren deze afgelopen twee weken. Bij mij was het echt letterlijk een prop met slijm en bloedslierten de eerste zwangerschap
Dit is een Klein deel van de slijmprop. En het zegt helaas niks over een aankomende bevalling. Ik had dit bij mijn derde kindje ook rond 38 weken en Ben pas bevallen met 14.2
Dit is waarschijnlijk inderdaad een deel van je slijmprop. Dat zegt echter helemaal niets over wanneer je daadwerkelijk gaat bevallen, soms verliezen vrouwen dit al met 32 weken. Het wordt ook opnieuw aangemaakt als er geen bevalling komt.
Ik verloor hem toen ik een ballonkatheter had gekregen in het zh. had hoge bloeddruk en zou ingeleid worden de volgende dag, had alleen nog geen ontsluiting. savonds hebben ze die katheter erin gedaan, en snachts om een uur of 2 is ie eruit gevallen, incl. die slijmprop. Maar volgens mij helemaal in zijn geheel. het was echt een prop, gelig/wit, slierten en beetje bloed er in. Ik schrok er wel van toen, was ons 1e kindje, dus alles was een nieuwe belevenis, haha! Ik ben nu 38 weken en nog geen hoge bloeddruk gelukkig, maar zit nu ook elke keer mijn onderbroek te inspecteren of er al iets van een slijmprop tevoorschijn komt, weet nu hoe die eruit ziet, maar ja, mss komt ie deze keer ook wel in stukjes en herken ik 'm niet eens.