Hoi Allemaal, Zit nu 4 dagen voor NOD. Sinds mn eisprong last van steekjes in de buik/lies aan de linker kant, vlagen van misselijkheid en vooral als ik het druk heb gehad of even gek heb gedaan zeg maar, verder rommelen mn darmen wat en heb ik last van winderigheid. (anders allemaal niet) Vanmorgen kon ik mn nieuwsgierigheid niet bedwingen door al deze vage symptomen dus getest. Zal het dan toch eindelijk zover mogen zijn? Durf niet te hopen en ben onwijs bang dat dit gewoon een eenmalig streepje is. Hij was vlak na testen al dunnetjes te zien bij opdrogen werd hij nog duidelijker. Ga zaterdagochtend pas weer testen als het me lukt (2 dagen voor NOD) Ik zou hierna anders verder de MMM ingaan en waarschijnlijk starten met Clomid of injecties. Beeld ik het me in of zit de hele lichte streep er echt? Mensen hier ervaring mee? Test is van sensitest de gevoelige vanaf 4 dagen voor NOD.
Hoop het zo!! Ronde 14 en dan zou ik het medische traject voor nu achter me kunnen laten en dat zou zoveel rust geven. Hopen dat ie blijft plakken
Sensitest gevoelige is dit maar hoorde net dat die niet echt betrouwbaar zijn? Hmmm zal dan wel niet zwanger zijn Net bij zwanger en kids nieuwe besteld en een cb voor als de streep wel wat duidelijker wordt of op NOD
Ik denk ook een 2e streep te zien. Als je in de gelegenheid bent misschien ff kv 2v5 halen. Ik hoop het zo voor! DUIM DUIM DUIM
Ik zie ook wat! Zoals eerder al gezegd...ik zou ook de kruidvat 2v5 halen. Ik vind die echt het beste. Heel veel succes!!
Ik zie alleen een pennenstreepje, maar eerlijk is eerlijk, ik ben na een vermoeiende dag ook aardig scheel aan het kijken! Hopelijk is de volgende test duidelijker!
Ik verlies ook doorzichtig slijm nu. Het zal wel niet zo zijn, tenminste dat zegt mijn gevoel nu steeds. Heb kruidvat testen in huis. Gister teste ik daar nog omowit mee maar dat is ook wel erg vroeg. Ik zal morgenvroeg weer proberen met kruidvat test dan ben ik 3 dagen voor NOD. Ook heb ik even de sensitive van zw en kids besteld en een CB met indicator voor de zekerheid. Ben benieuwd. Maar de moed zakt me weer in de schoenen ben bang voor een negatieve test :x
Ik zie ook een lichte streep hoop voor je dat het raak is! Vandaag gewoon nog eentje proberen . Hoop dat die duidelijkheid geeft! Succes
Vanmorgen de kv2v5 gedaan en helaas het mag ronde 14 weer niet zo zijn ben ik bang voor! Nu 3 dagen voor NOD en omowit. De moed zakt me echt in de schoenen soms door al die teleurstellingen. Maandag dus verder de MM in denk ik Bedankt voor alle reacties!
Ja ik voer binnenkort nog wel een test uit en helemaal als het na mn NOD is en er geen rood verschijnt. Ik voelde me deze keer echt anders maar goed dat kan ook tussen mn oren zitten Ik ga iig nu alle moed voor de zekerheid maar weer proberen op te rapen voor een volgende ronde. Zijn alweer heel wat traantjes gevallen.