Voor de kerstdagen wil ik wat kerstnummers op usb zetten. Wie weet er mooie/vrolijke/grappige kerstnummers behalve Wham en Mariah Carey?
Oeh thanks! Ga eigenlijk nooit naar sites van radiozenders. Onthoud ik gelijk voor volgend jaar. Wel zo gezellig een muziekje erbij
Rockapella is erg leuk om naar te luisteren, echt amazing! (vind ik dan ) en hebben ook kerstnummers ! "Rockin' Around the Christmas Tree" with Rockapella - YouTube
Justin bieber kerst album Michael Bublé kerst album Do kerst album Op dit moment zijn die favoriet hier.
Andy Burrows! Naar mijn smaak tig x beter dan voor genoemde namen. Eindelijk weer eens wat nieuws met hetzelfde gevoel als bij de nummers van hierboven...
Ook meer mijn smaak... zelf vind ik de kerstsongs zo boring maar die van heel vroeger USA for Africa en de variant van Engelse artiesten kan ik waarderen.verder hou ik van het nummer "the power of love" oud nummer van Frankie Goes to Hollywood.
Hij mag dit jaar de ezel zijn - kinderen voor kinderen Scrooge - the Muppet's Christmas Carol soundtrack Christmas wrapping - glee cast Christmas time in hell - south park Do they know it's Christmas time - Band aid It's Christmas time - Train Stop the Cavalry - Jona Lewie Lonely This Christmas - Mud Merry Christmas Everybody - Slade Christmas time - Bryan Adams Driving home for Christmas - Chris Rea Jingle Bell rock - Billy Idol Step into Christmas - Elton John Ik kan nog wel even doorgaan, ben gek op kerstmuziek!
Dank je. Zie er een paar die ik ken, maar nog niet opgekomen was en wat onbekenden die ik op ga zoeken Vooral die van Glee lijkt me leuk. Die maken zulke leuke dingen van nummers
Hebben die ook een kerstnummer zelf? Vind een aantal nummers van ze erg mooi. Heb ze hier live gezien en wow ze zijn echt heel goed.