Hoi dames! Wij trouwen vrijdag 24 april in het nieuwe programma vam Herman den Blijker wat 16 april begint Nu heb ik zakjes en kilo's bruidsuiker besteld als bedankje voor de gasten. Weet iemand hoelang van tevoren je dat al kan klaarmaken en donker em droog bewaren? Zou het zonde vinden als ik te vroeg begin en het niet meer te eten is op 24april. Op internet kan ik niks vinden. Ja, in orginele verpakking maanden maar hoe zit dat als ze in organza zakjes zitten ? Alvast bedankt! Groetjes Nathalie ( en allemaal kijken naar Herrie in Hotel Spaander wij zijn uitgekozen om daar te trouwen en mag zelfs een jurk van Mary Borsato gaan uitzoeken morgen! )
Ik weet niet eens wat bruidsuiker is... Ik ken alleen suikerbonen die vooral bij geboortes maar ook communies in België gegeven worden. Die dingen zijn heel lang houdbaar. Heb hier nog suikerbonen van de oudste, die is nu 3.5, in kartonnen doosjes en die zijn nog prima. Staan wel redelijk koel en donker opgeborgen.
Die kun je naar mijn mening nu wel maken. Ik heb vorig jaar 2 weken voor de bruiloft suiker hartjes in organza zakjes gedaan. En droog bewaart. Niks aan de hand Veel plezier op jullie bruiloft!