Het is hier al weken gloeiende rode wangen, dagje verhoging dan weer niet....vandaag weer wel en nog steeeeeeeeeeeeeeeeeds geen puntje ofzo alleen maar wittig tandvlees en een bult/hobbel Wij hebben het vermoeden dat er hier meer dan 1 doorkomen. Vind het ook zo sneu voor de beebjes
Hoi, Nou ik weet niet als dat door de tandjes komt. Want Cecile heeft elke avond een temperatuur van 37,7. Had met de CB over gehad en voor de zekerheid ook door de huisarts na laten kijken. Maar het hoeft niet perce dus verhoging te zijn. Cecile is dus heel bewegelijk kindje waardoor de temp ook stijgt. Na de laatste fles is de temp ook weer normaal. En dat is nu al 2 maanden zo bij haar en al steeds denk ik ook wel dat ze last van haar mondje heeft. Zitten nu ook allemaal witte puntje en bobbeltjes maar tot heden nog helemaal niks. Moest maar op de ontlasting letten als die een beetje zeurig ruikt dan zijn de tandjes wel druk bezig. Groetjes Anna
lees dit nu dus pas.... Temp hier is idd dan ook 37.5-37.7. Ze zit normaal tussen 36.8-37.3. Moet zeggen dat sinds ik Chamodent van VSM (druppels) gebruik dat ze minder last heeft. Geen pijnkrijsjes meer, maar wel vandaag beetje luieruitslag... Er is nog geen tand doorgebroken, maar je voelt nu wel duidelijk linksonder en rechtsboven een harde punt (hoektandjes het wordt een vampiertje ), maar ook onder aan de voorkant zie je twee streepjes. Spannend hoor allemaal, mag van mij wel over en door zijn