Hoelang duurt een verkoudheid bij die kleintjes,Sophie is nu al een week verkouden,heeft er niet veel last van,maar het blijft volgens mij wel constant ik vind het niet minder worden...ik gebruik neuspompje en af en toe een zoutoplossing... Groetjes,
Neusverkoudheid hebben die kleintjes vaak. Ter verlichting kan je ook de rug insmeren met Baby Luuf. Glenn is heeeeeeeeeeel vaak verkouden, nu ook weer. Sprayen met zoutoplossing kan geen kwaad. Je kan een aantal keren per dag sprayen daarmee. Ik doe het voor het slapengaan, samen met Luuf. Dan slaapt Glenn ook beter en rustiger in. Maar hoelang een verkoudheid duurt? Dat kan enorm varieren. Maar blijf er niet mee binnen! Geen koorts? Hup, naar buiten en wandelen. Frisse lucht is dan heel goed. Laat ook gewoon een raampje op een kier staan.
Daan had ook vaak een verkoudheid of hij was er of kwam eraan. Hij krijgt nu iedere dag 3x 5 druppels encinaforce en het is nu meer niet dan wel.
Doorgesneden ui op kamer leggen. Helpt hier heel erg goed. Beter dan de zoutoplossingen. Verkoudheid is dan binnen 3 dagen over.
Komt dat echt door die ui? Of heb je gewoon een sterk kindje? Als jij denkt dat het echt de ui is, moet ik dat ook gaan proberen...
wij deden ui/luff en zoutoplossing voor elke fles en voor de nacht en het was meestal met 3 dgn over....nu is Teun bijna niet meer verkouden
Sinds hij op KDV is, is hij al 3x verkouden geweest. Zodra hij begint te snotteren krijgt hij een ui op zijn kamer en als hij echt moeite heeft met ademen door zijn neus dan krijgt hij LUUF op zijn borstje en voor de fles zoutoplossing. Maar tot nu toe werkte alleen die ui al goed binnen 2 dagen. Een halve op de rand van zijn bedje en een halve onder zijn bedje. Bij de apotheek vertelde ze me dat de ui nog het beste werkt Het werkt ook heel goed als je zelf verkouden bent door een ui te gaan snijden. Alles komt los!
de eerste 2 á 3 mnd hebben ze er het meeste last van als ze naar het kdv gaan...Teun was er daarna ook over heen zeg maar...weerstand opbouwen?
Las net in de ouders van nu dat ze qwel 14 keer per jaar verkouden kunnen zijn. Bij nick helpt eigenlijk alleen de neusspray van otrivin
Die tip van de ui is echt geweldig, met idd zo 3 dagen was hij eraf! Ik pelde de ui en snee hem doormidden en op een bordje onder zijn bedje en de volgende morgen stonk zijn kamer maar zijn neusje was lekker schoon! (molton onder de snot) Die zelfde dag kwam het ook heel goed los en met wat zoutoplossing gaat het nog sneller over! Nu is hij soms eens even verkouden, komt door de kdv maar dat duurt echt niet langer dan een weekje!