De borden in de tuin na 6 weken weg gehaald, de vlaggetjes binnen ook. De kaartjes die we gekregen hebben, na 2,5 maand pas. De gekregen spulletjes meteen want wij hebben geen plek om het ergens leuk uit te stallen.
Wij hebben het 1 maand laten staan/hangen, toen wilde ik mijn huis weer terug en hebben we alles opgeruimd.
Hier ging het meeste na de kraamweek weg. Vond het weer heerlijk lekekr gewoon. Ook voor onze andere 2 kids vonden we het wel net zo rustig alles weer normaal. Alleen de ooievaar aan het raam heeft 3 weken gehangen
De ballonnen zijn weggegaan toen ze leegliepen. De raamversiering pas na mijn verlof. Vond het zo zonde van die mooie sticker! Bij mijn oudste hadden we een ooievaar en die hebben we wat eerder weggehaald omdat hij smerig werd door het rolluik.
ik denk na een week of 6, maar kan misschien ook wel 8 weken worden Ik kan niet zo goed afscheid nemen van zo'n periode...dat de kraamtijd echt voorbij is
Ik heb ze met m'n zoon z'n geboorte een dik maand laten hangen en daarna opgeruimd. Heb wel alle kaartjes en slingers bewaard in een leuke doos voor later. En soms rommel ik er zelf in en denk ik aan toen.
Hier hangen de kaarten nog steeds! Vind het er zo gezellig uitzien, en heb nog geen inspiratie wat ik anders op die plek op kan hangen, zo'n saaie kale muur anders...
Hoe gezellig ook, ben er wel een beetje klaar mee Komend weekend halen we de versiering buiten en binnen weg. Alle kaarten hangen nu aan twee deuren, we hebben een mooi plakboek gekocht en plakken daar alles in!
Een deel van onze versiering was gehuurd door Opa. Dit hebben wij toen nog 1 periode verlengd. Ongeveer 6 weken heeft dat gestaan in de tuin. De gekregen dingetjes hebben nog lang gestaan. Ik kon er niet echt afscheid van nemen. Het is zo'n beetje naar haar kamertje gegaan vanaf het moment dat ze er zelf ook wat meer sliep.
Met 6wk de versiering buiten en de kaarten ook met 7wk. Op dot moment staat alleen nog de luiertaart op het dressoir die we gekregen hebben. Heerlijk weer de rust in huis!!
Ohh en deze hangen ook nog op. Dit heeft de klas van zoonlief gemaakt en vind het zooooo leuk. (Zie meteen hoe somber het buiten is)