Ik ben de laatste weken zo moe, onze dochter is nu een half jaar. Ik had ergens gelezen dat rond die tijd veel vrouwen moe zijn? Het is niet de hele dag gelukkig maar vaak als ik wat gegeten heb. Hebben meer hier last van of hebben gehad rond die half jaar
Hier ook gehad een half jaar na de geboorte. bleek dat mijn ijzergehalte veels te laag was. Pilletjes van de huisarts gehad daarna weer opgeknapt
Ik ben 6 jaar na de bevalling nog steeds moe maar ik heb er nu 3 Het kan ook zo zijn dat je nu gewoon last hebt van alle drukte. Ik merk dat ik regelmatig even moet evalueren wat ik allemaal vind dat ik moet doen en even mijn prioriteiten moet herijken. Je loopt jezelf makkelijk voorbij met kinderen.
Bij m'n eerste ook gehad. Dacht dat het erbij hoorde. Bleek m'n schildklier veelste traag te werken. Zou even voor de zekerheid langs de huisarts gaan. Dan weet je zeker of het er gewoon bij hoort of dat er misschien iets mis is. Ik had achteraf al sinds de bevalling dus last van m'n schildklier, en veelste lang doorgegaan en daardoor ook jog een burn out gekregen. Had veel eerder aan de bel moeten trekken..
Tot op zekere hoogte is het natuurlijk normaal dat die kleintjes je moe maken, maar voor de zekerheid zou ik even bloed laten prikken.