Hier vloei ik ook nog steeds, De eerste week heel veel, 2e week bijna niks meer, 3e week onwijs veel slijm, echt hele dikke slierten! en nu weer helder rood verlies.
Hallo! Na de bevalling van Tamara vloeide ik 3 weken en na de bevalling van Sophie ook 3 weken. Ik werd precies 6 weken na beide bevallingen ook weer ongesteld. Ik gaf wel flesvoeding, moet ik er wel ff bijzeggen. Liefs Elly.
Jeetje!! Nou daar zou ik zo voor tekenen Ik vloei nog steeds:x BAH! Niet veel hoor.. Soms lijkt het ook doorzichtig
Morgen is ze 5 weken en ik vloei nog steeds.. Ik geef trouwens bv, ze zeiden dat het dan meestal sneller stopt. Hier niet helaas...Balen!
precies 6 weken. En dan ook wel wisselend, dan was het weer een dag weg en toen kwam het weer terug enz. Maar na de 6 weken was het helemaal over. Pfff op een gegeven moment dan ben je het wel zat. En nu al weer 3 x ongesled geweest.
Ik heb zeker een week of 8 gevloeid,en dan de eerste 4 weken behoorlijk veel. Ik geef trouwens borstvoeding maar ben nu ook al weer een aantal keren flink ongesteld geweest.
Hier ook nog steeds. De ene dag is het praktisch weg en zoals vandaag vloei ik weer giga met helder rood bloed en vies slijm. Lijkt wel als ik druk ben geweest dat ik dan ga vloeien. Vandaag met oudste zoon naar de HA geweest dus veel getild en hele dag weer gevloeid
Amper een week, maar ik bloedde ook heel weinig. Ik had na 1 dag al voldoende aan een gewoon maandverbandje Mijn menstruatie is ook niet heviger geworden na de bevalling.
Ik 6 weken, vond t lang ( heb dus t laatste gestemd al was t niet langer dan 6 weken) Ik geef ook volledig bv en mijn baarmoeder was al voor de laatste kraamdag weer helemaal terug dus dat zegt idd helemaal niets. Ben overig ( gelukkig) nog niet ongesteld geweest
2 weken in totaal maar 3 dagen waren heel erg en voor de rest af en toe een beetje bloed.. de menstruatie die ik daarna kreeg was veel heftiger dan het vloeien door de bevalling.