hoelang vloeien na bevalling

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Scorpion, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoelang heb je gevloeid?

1. 1 week

2. 2 weken

3. 3 weken

4. 4 weken

5. 5 weken

6. 6 weken

7. langer dan 6 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    de vraag zegt het al, hoe lang hebben jullie gevloeid, en dan ook echt tot de laatste druppel.

ik ben nu al ruim over de 2 weken, het lijkt wel (sorry) diarree uit de voorkant, het is net te veel om geen verband te dragen. V.a. de bevalling is het al minder geweest dan een menstruatie en vraag me gewoon wat jullie ervaringen zijn.;)

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier zo'n 2 weken. na 1 week was het al bijna niks meer, zeg inlegkruisjes/laatste dag menstruatie hoeveelheid. En na een week was dat ook over..

Maar ik was wel redelijk snel geloof ik. Echte prut was na 4-5 dagen wel over :)

3. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb 4 weken gestemd, maar de laatste 2,5 was het wel heel weinig. Had wel maandverband of op het eind inlegkruisjes nodig.

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dat is best wel lang fenneke

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    4 weken had ik voor getekend hoor! Ik heb na een KS 6 weken gevloeid, waarvan 4 weken echt volle bak kraamverband nodig was. Daarna kon ik het met maandverband af.

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    :$ wow

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb 5 weken gevloeit de laaste 2 weken was het wel weinig maar toch wel een maandverband nodig want als ik wat meer deed vloeide ik ook meer.
    Daarna werd ik na 2 weken al ongi en 1 weer. Nu is het weer 1x per maand gelukkig

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier heeft het beide keren rond de 7 weken geduurd. Bij de eerste bevalling iets langer dan 7 weken, bij de tweede bevalling rond de 7 weken.

In het begin natuurlijk wel 'erger' met veel bloed enzo, maar de laatste weken nog enkel heel licht wat extra afscheiding om het zo maar te noemen. Maar wel dat ik een maandverband/inlegkruisje in moest doen, omdat het anders gewoon niet fris was ;).

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje, het kan bij mij dus nog wel even duren.
    hadden jullie met inlegkruisjes en maandverband geen last van een zweterig gevoel.

ik gebruik nu de zwarte kotex omdat daar geen plastic in zit maar voel me net donald duck :D
    ik zou het ook wel met een inlegkruisje af kunnen maar kan echt niet een week tegen plastic in me broek.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ruim 7 weken.. Geloof dat zo'n 6 weken als normaal wordt gezien, tenminste dat is wat mij in het ziekenhuis was verteld..

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier 2 dagen volle bak gevloeid (dus kraamverband), daarna een weekje of 1,5 met maandverband en daarna nog wat druppeltjes, dus inlegkruisjes. Werd echt al heel snel na de bevalling minder, maar duurde dus nog wel in totaal een week of 4!

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Mijn zoontje is nu 8 weken, en ik vloei helaas nog steeds, al is het niet veel maarja..

Maar bij mij kan het misschien ook wel komen omdat ik een knip heb gehad tijdens de bevalling, en de hechtingen zijn te vroeg opgelost waardoor de wond van binnenuit moet gaan helen, dus misschien dat het daarom wat langer duurt.. ??

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat weet ik niet Misz: mijn hechting zijn ergens op dag 6 gaan ontsteken, ook 2 eruit geknapt, Daardoor het ik 2 open plekken. Maar het vloeien was hier met 2 weken echt over. De open plekjes waren toen ook wel dichtgegroeid.
    Dat vloeien komt uit je baarmoeder, terwijl die wond niet echt meer zou bloeden na zoveel weken, lijkt mij..

14. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nja bij mij waren alle hechtingen er uit gegaan wat ik heb begrepen, dus de knip is nu nog steeds niet helemaal dicht.. was open 3cm ofzo

het bloeden dat is al wel een paar weken gestopt hoor,.

15. Seth

Seth Niet meer actief

2 weken gestemd....

bij de eerste dag of 14....
    bij tweede 10 dagen....,

16. susy26

susy26 Niet meer actief

Ik heb er nu weinig last van, eigenlijk naar een week al minder. Nu is het elke keer bruinig,beetje rood. Vind dat dat wel snel gaat, hoorde allemaal verhalen , ja dat duurt 6 weken! nou..volgens mij is het bij mij al bijna weg aan het gaan..haha...
    Maar lees dat er meer zijn die er maar hooguit 2 weken,3 weken last van hebben...naja we zullen zien.

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    bij mij is het gestopt met 3 weken, maar na 3 weken en 4 dagen werd ik ongi :(

18. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hier een paar dagen, geloof 5 dagen. Toen was het ook helemaal over.

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    heb op 5 weken gestemd, vloede 4,5 week.
    Maar beter dan de vorige keer, toen 5,5 week en 2 dagen later ongesteld ;). Nu nog niet ongesteld..hmm..

20. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    Ik heb na de keizersnede ruim 6 weken gevloeid, waarbij ik de eerste week kraamverband nodig had. Daarna redde ik het met gewoon maandverband. Na week 3 en 5 leek het vloeien over te gaan, maar na drie dagen 'stilte' kwam het flink terug. Bij 6,5 week hield het echt op en na 8 weken werd ik weer ongesteld (ondanks dat ik bv geef)...:x

Deel Deze Pagina