Hey mensen, Ik had een vraagje, en ben zeer benieuwd naar jullie meningen en ervaringen... ik ben bijna 3 maanden geleden bevallen, en mijn vriend en ik willen graag een 2de. hoe groot is de kans op een 2de zwangerschap als je net bent bevallen en geen anticonseptie gebruikt? Groetjes rebecca
Je moet er maar net bij zitten denk ik altijd maar Wil je echt nu (na 3 mnd) alweer zwanger worden? Elmo
ik heb ook gehoord dat je na de zwangerschap weer heel snel zwanger kan worden maar dat dat ook niet zo goed is voor je lichaam.
Ligt er ook aan of je borstvoeding geeft of niet... Ik geef dat dus wel, de de kans is heel erg klein dat het zo snel gaat lukken. Ook gezien mijn verleden wat zwanger worden betreft. Wij zijn er ook meteen weer voor gegaan, vanaf dat Eva 6 weken was, maar we gaan er eigenlijk niet vanuit dat het zonder medische hulp gaat lukken en ook ivm de borstvoeding zeker niet binnen een jaar.
Ligt eraan wanneer je cyclus weer op gang komt/gekomen is. Dus als je weer ongesteld word en een eisprong hebt. Dan kan je gewoon weer zwanger worden. Succes!
Ik kan je vertellen dat ik zo (1x raak) weer zwanger was. En zo ken ik er nog meer in mijn omgeving. Al was ik ook gelijk zwanger van Sam.