Hoelang "vloeien" na keizersnede?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door KimK, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Hoi meiden.

Na de vorige ks meen ik me eigenlijk te herinneren dat ik na een week of twee niet meer vloeide (of dat beeld ik me in dat het zo snel is gegaan???). Nu ben ik bijna 3 weken geleden, met ks, bevallen. Maar ni vloei ik nog steeds? Herkenbaar?

2. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vloeide amper en soms zelfs een dag niet maar het heeft wel 7 weken geduurd. Maar na week 6 was het ineens weer heel veel dus ik vermoed dat dit mijn eerste menstruatie was. Maar het stelde dus niet veel voor maar duurde best lang...

3. KimK

KimK Niet meer actief

Thanks voor je reactie. Eerste dagen had ik echt kraamverband nodig maar na een dag of 5 gewoon "heeeel normaal" maandverband. Niet eens voor nacht maar echt gewoon normal. Echt raar hé dat het niet in een keer doorgaat maar steeds zo weinig...

4. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had ook al heel snel geen kraamverband meer nodig. Heb heel lang zo weinig gevloeid dat inlegkruisje voldoende was. Maar dat het toch wel steeds iets bleef vloeien. Het viel daarom eigenlijk ook wat tegen dat ik tot 7 weken vloeide. Ik had verwacht dat ik met 2-3 weken wel uitgevloeid zou zijn. Ach beter zo dan dat de kraamverbanden niet aan te slepen zijn...

5. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Hier na 3 dagen geen kraamverband meer nodig.. na 2 weken was het vloeien gestopt.

het zal per persoon en per bevalling wel verschillen..

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hier leek het dan weer een dagje weg te zijn om vervolgens de volgende dag weer terug te komen. Wel al heel snel geen kraamverband nodig gehad. Maar al met al heeft het bij mij zeker 4 weken geduurd.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vloeien hoeft niet tussen haakjes hoor.. het is precies hetzelfde als bij een vaginale bevalling.

Hier was het na 3,5 weken helemaal over. Na enkele dagen geen kraamverband nodig maar maandverband en de laatste paar dagen nog inlegkruisjes.

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier heeft het in totaal wel 6 weken geduurd. merkte dat, toen ik weer wat mobieler werd, het juist weer wat erger werd. na 6 weken was het helemaal over

9. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee keizersnedes gehad; de 1e spoed en de 2e gepland. Terwijl ik dacht dat ze bij een geplande keizersnede alles goed 'schoon zuigen' en hier bij een spoedkeizersnede geen tijd voor is, had ik juist bij de spoedkeizersnede nauwelijks last van vloeien en bij de geplande wel. Bij de spoedkeizersnede heb ik echt nauwelijks gevloeid. Alleen de 1e dag een kraamverband, daarna een paar dagen een gewoon verbandje en toen een inlegkruisje. Alles bij elkaar hooguit 2 weken en dan niet eens elke dag.

Bij de geplande keizersnede heb ik zeker 4 weken gevloeid. Ook niet dagelijks. Elke keer als ik dacht dat het nu echt klaar was, begon het weer. En toen het echt over was werd ik 2 weken later echt ongesteld ;)

10. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ik heb ook zo'n drie weken gevloeid, maar echt heel minimaal. Vanaf het moment dat ik uit het ziekenhuis kwam heb ik ook alleen maar maandverband gebruikt.

11. senta

senta Niet meer actief

Ik ben dinsdag bevallen met een ks. De 2e x voor mij.

Op dinsdag en woensdag flink gevloeid. Paar grote stolsels. Sinds gisteren lichtroze verder niets. Ben al een verbandsoort kleiner

12. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier na 3 dagen al geen kraamverband meer, maar wel tot 7 weken gevloeid. Was heel wisselend, soms een paar dagen weg, soms ineens weer maandverband nodig, soms inlegkruisje.

13. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hangt er van af, als je borstvoeding geeft, dan zal je niet zo lang vloeien. Als de baby drinkt trekt de baarmoeder samen en zal je dus sneller al het bloed kwijt zijn.
    Ik heb 4 dagen een kraamverband nodig gehad, veel bloed verloren de eerste dagen, nadien was een maandverband voldoende.
    Nu na een dikke week nauwelijks of geen bloedverlies meer.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier helaas nog altijd bezig.... Niet veel meer maar toch behoorlijk irritant

15. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Week kraamverband en daarna paar dagen maandverband en tot week 4 inlegkruisjes

en helaas sinds gisteren weer ongesteld

Deel Deze Pagina