4 weken in totaal gevloeid. Het echte kraamverband maar enkele dagen nodig gehad, toen gewoon maandverband.
Ik zit nu op 2 weken en 2 dagen, en ik heb vandaag nog geen bloed gespot in mijn inlegkruisje, dus ik denk dat het over is. Duurde de vorige keer ook ongeveer zo lang volgens mij. Toen had ik een klein scheurtje, deze keer helemaal niks. Dat scheelt volgens mij wel....
Ik vloeide helaas 8 weken. Heel veel kraamverband moeten bijhalen en later van die enorme maandverbanden die ik als meisje van 13 altijd had, haha. voelde me ook echt weer die leeftijd Er mocht geen plastic laagje aanzitten vanwege de kans op broeien/ontstekingen. Wel jammer, want het was in de zomer en dan heb je toch liever gewoon een always in je broekje zegmaar...
oke, wat een verschil om te lezen, de ene 2 weken, ander tot 8 weken... pfoe! Staat me nog wat te wachten straks.....
Gister was de kleine 3 weken. Vloei al sinds zaterdag niet meer. Maar durf het nog niet te hard te hopen.
Ik 10 weken. Al was het erg weinig, ook maar 1 week echt kraamverband hoeven te gebruiken, het was ng steeds niet helemaal over. Had overigens een ks gehad, daar schijn je wel minder mee te vloeien. Heb dus ook niet veel gevloeid, maar wel lang!