hallo dames Ik heb een vraagje, tot hoelang kan je vloeien ik ben vorige week zaterdag 21-7 bevallen van ons zoontje M en ik vloei nog steeds, de ene dag meer dan de andere dag elke keer denk ik dus dat ik bijna klaar ben maar op een gegeven moment vloei ik weer meer, ik ben het vergeten te vragen in het ziekenhuis maar tot hoeveel weken mag je vloeien
Proficiat! Daar ben je helaas niet na een week al vanaf Baby 1: duurde het 4 weken Baby 2: duurde het 6 weken
“Nog steeds” is niet helemaal aan de orde, dat kan echt wéken duren en dat is hartstikke normaal. Heeft de verloskundige dat niet verteld? Hier na de eerste bevalling 7 weken gevloeid en na de tweede bevalling 2 weken.
Zeker 6 weken bij beide, als je meer gaat doen zal het bloedverlies eerst ook weer toenemen! Wat jammer dat ze je dat niet gezegd hebben, soms verbaas ik me erover wat ze vergeten te vertellen! (Bij de eerste waren ze vergeten te vertellen over stolsels de eerste dagen, ik dacht dat ik dood ging )
6 weken is mij verteld, maar loopt enorm uiteen zoals je ziet Is erg vervelend, maar gaat vanzelf over!
Ik heb dus nog wel even te gaan, gelukkig geen menstruatie buikpijn er bij haha dus weinig moeite mee
Gefeliciteerd! 6 weken vloeien is gemiddeld, maar ik was na 2 weekjes al klaar. Geniet van je kleine wondertje.
Hier 4 weken. Alleen eerste 9 dagen kraamverband daarna gewoon maandverband (wel van sanature omdat dit van katoen is).
Tot 6 weken is heel normaal. Ik was meestal zo’n 5 weken zoet. En dan met 5,5-6 weken weer voor het eerst ongesteld Dus houd daar ook rekening mee
Ik rekende ook op een week of 5/6. Alleen was het bij mij letterlijk na de kraamweek voorbij.. zo bizar. Drie dagen goed gevloeid en toen al minder, toen de kraamhulp vertrok gebruikte ik geen verbanden meer. Maar, ik had dan ook 15 dagen na mn bevalling weer een eisprong, was ook wel een béétje enthousiast.. Ik reken dit keer gewoon weer op 4/5 weken
7 dagen bij de eerste, 4 dagen bij de 2de. Hopelijk met de 3de straks nog minder haha. Hopelijk ben je er gauw vanaf