Hier 10 dagen voor de bevalling. Na het verliezen last gehad tot de bevalling van heel veel en heel waterige afscheiding. Zo misleidend is dat haha
Heb eigenlijk nooit bewust 'de' slijmprop verloren. Bij mijn eerste had ik na strippen bloederig slijmverlies, dus dat zal 'm wel geweest zijn , bevalling begon circa 11 uur na het strippen. Bij mijn tweede heb ik nooit zelf iets gezien, dus ik neem aan dat het pas tijdens de bevalling is gekomen?
Ik ben hem deze ochtend verloren (maar dat had jij al gelezen Vlinder ) Om 5u45 moest ik naar het toilet en had wat roze bij het afvegen, voor ik mijn papiertje in het toilet gooide keek ik eerst even en daar lag hij, mooi lang en smal in het toilet. Daarna nog wat slijmerig bruin verlies gehad. Vanmorgen in het ziekenhuis gestript en weer flink wat bruinverlies gehad. Nu wel al flink wat gerommel, ben het even aan het timen. Anders straks even een douche nemen om te zien of het afneemt. Hopelijk start het snel
Spannend he ik ben benieuwd of we snel goed nieuws van je horen Elance! Ik ben zo moe en beetje zeurderig gevoel in mn onderbuik. Gister weer begonnen met wat krampjes....
Hier verloor ik hem op zondagochtend rond 9 uur. Daarvoor rommelde het al wel wat, 's middags rond 15:00 kreeg ik wat serieuzere krampen en ben die nacht om 1:06 bevallen.
Okeej spannend..... Kan je de slijmprop ook in het inlegkruisje vinden of alleen in de wc als je geplast hebt? Die wat ik met 19 weken verloren ben idd met plassen..
Hij hing nog tussen mijn benen. Ik dacht dat het een haar was toen ik van de trap af liep. Maar je kan hem zeker in je inleg kruisje vinden. Dat ding is echt groot. Dus je herkent het echt wel. Het lijkt net rubber vond ik. Het is echt vies en dik.(en bij mij met beetje bruin erin)(sorry onsmakelijk)
Ok dan kan me ik daarop voorbereiden haha. Ja ik had toen zn dikke klodder met bloed sliertjes erin. Ik ben benieuwd of ik nog een verlies...
Ik ben 'em op de ochtend voordat ik naar het ziekenhuis ging om een geplande keizersnede te ondergaan, verloren. Ik weet dus niet hoelang het uiteindelijk nog geduurd zou hebben als ik 'gewoon' was bevallen. Vond het wel mooi dat ik hem precies op die dag verloor..