Kramperig gevoel in de buik en liezen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maria0, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Meiden

ik ben inmiddels zwanger van de 3de
    en ik heb sinds vanmiddag een wat licht kramperig gevoel in me onderbuik en trekt naar me liezen
    weet iemand mischien wat dit zal kunnen zijn heb dit nog niet
    eerder gehad bij me andere 2 zwangerschappen

hoop op een reactie maak me een beetje druk erom
    ook heb ik veel witte afscheiding maar dat had ik al vanaf het begin van de zwangerschap

Liefs'Maria

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi Maria,

Dat gevoel heb ik ook. Het voelt een beetje als menstruatiepijn, en het trekt door naar de liezen. Naar wat ik begreep (en wat mijn vk ook zei) is dat een soort bandenpijn. De baarmoeder groeit en kantelt, en dat voel je. Niets om je zorgen over te maken. An anders even jouw vk bellen?

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

HOii,
    ik heb hier ook last van gehad, en ze zeiden ook dat dit banden pijn was.. Kan een gemene pijn geven!
    Succes!
    Liefs leoniee

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja ik sluit me bij de antwoorden aan die al gegeven zijn .. je baarmoeder wordt groter en dat voel je (bandenpijn) ..

5. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb gister hetzelfde gehad. Zo erg dat ik bijna niet meer kon lopen. Ook ff gebeld voor de zekerheid en ja hoor; bandenpijn.

Achteraf had ik het zelf wel kunnen bedenken gezien hoesten, niezen etc ook pijnlijk is in mn liezen.

Grt marieke

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ook hier zo'n last van m'n banden. Aan de ene kant positief dat alles zijn werk doet maar ook behoorlijk pijnlijk!

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja met niezen en hoesten kun je het ook krijgen, ik hoest nu veel en dan heb ik ook pijn..

Ps grappig we lopen gelijk :D

8. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi,

Ja, dat hoesten is hier ook een probleem!
    Of 's nachts omdraaien in bed...oeiii, kan ook pijnlijk zijn.

Mijn vriend denkt wel eens dat ik al aan het bevallen ben, hahaha! Dan moet ik mijn 'voorgevel' vasthouden als ik draai, die zijn ook zo pijnlijk nog steeds. En dan mijn heupen nog...das ook altijd een goeie reden om ff auw auw auw te roepen in mijn slaap ;)

Grtz

9. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Heb het ook, al vanaf week 5 en het kan je inderdaad behoorlijk onzeker maken.
    En inderdaad 's nachts bij het draaien...oef...dan kunnen de steken ook behoorlijk heftig aanvoelen.

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er ook dagelijks last van en mijn darmen zijn erbij gekomen.. pff, soms kan ik echt niet meer zitten van de pijn.. heb van mijn huisarts lactose ofzo voorgeschreven gekregen, kijken of dat gaat helpen.

Deel Deze Pagina