Hoelang voor een positest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lily26, Aug 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lily26

lily26 Fanatiek lid

Feb 29, 2008
    1,009
    0
    0
    Hoi,ik heb een vraagje aan de zwangere dames....

Zijn er ook meiden die pas later dan hun NOD positief hebben getest?
    Heb duidelijke zwangerschapskenmerken(denk ik) en heb deze keer echt duidelijk het gevoel dat het raak is...,maar vanmorgen nega getest!Wel onregelmatige cyclus,maar ei gezien met ovutest...

Denken jullie dat er toch nog hoop voor me is?En als jullie later pas posi testen,hoeveel later?

Alvast bedankt

Kenmerken:

Ochtend misselijkheid
    Slecht slapen(,als ik moet plassen niet meer kunnen slapen)
    s'nachts plassen(heb ik nooit)
    Erg hardnekkige puisten ook 1 op lichaam
    Al 2 wkn lichte ongigevoel,wat op en af gaat
    Mss iets gegroeide borsten(maar dat kan ook het willen zijn ben ik dus niet zeker van)

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Eén dag over tijd als je onregelmatig bent is gewoon een beetje snel om te testen. Ik zou toch even geduld proberen op te proberen en het over een paar dagen nog eens proberen. Je klachten kunnen ook maar het kan ook een beetje ingebeeld zijn of 'wishful thinking'...
    Als je zwanger bent moet je nog heel veel geduld gaan opbrengen (en als mama NOG veel meer) dus... wacht nog een dag of 3 en probeer het nog eens :D

3. Miez

Miez Fanatiek lid

Feb 7, 2008
    1,118
    0
    0
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor! Als je graag zwanger wilt zijn, kun je opeens vanalles voelen. Dat betekent niets. Als je negatief test, zou ik er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Als je over een weekje nog niet ongesteld bent, zou ik nog een keer testen.

Succes!

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Zolang je nog niet ongesteld bent geworden, is er altijd hoop. Maar je lichaam kan je inderdaad flink bedotten, dus de enige manier om erachter te komen of je inderdaad zwanger bent is afwachten en over een paar dagen weer testen.

Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas anderhalve week overtijd positief, bij deze 2 dagen voor mijn NOD. Dus ook dat zegt niets.

Succes, ik duim voor een positieve test!

P.S. Ik heb je berichtje verplaatst naar Zwanger worden.

Groetjes, Wendy

Share This Page