heey ik ben benieuwd hoelang jullie voorweeen hebben gehad voordat het echte werk begon. ik heb deze week snachts af en toe hardebuiken en kramp, maar gisteravond was het wel echt duidelijk voorweeen. van die menstruatieachtige krampen die komen en gaan en harde buiken. ne een uur of 2 was het wel weg, althans, ik viel in slaap. nu weet ik wel dat het dan evengoed nog een paar weken lan duren, maar hoe snel begonnen de echte weeen bij jullie na de voorweeen?
ik heb helemaal geen voorweeen gehad. Mijn echte weeen begonnen om 11.30 uur en om 15.18 uur is Kyra geboren.
Ik heb 2 weken voorweeën gehad voordat het echt begon. De ene dag wel, dan weer een dagje niks, dan weer een middag best veel voorweeën dat ik dacht dat het was begonnen en dat ging dus zo 2 weken door.
Ik had met 32 weken premature weeën die overgingen in voorweeën. Ben ivm een hoge bloeddruk uiteindelijk met 39 wkn 4 dgn ingeleid. Dus al met al heb ik dik 7 weken last van voorweeën gehad.
Helemaal geen voorweeen. Half twee 's nachts braken mijn vliezen en begonnen direct de weeen om de 5 minuten. 24 uur later is mijn zoon geboren.
appart het, dat elke bevalling weer anders is en de ene dus wel voorweeen heeft en de ander weer niet. nou wordt dus gewoon afwachten hahaha ben benieuwd of het nu nog lang duurt bij mij, of dat het toch doorzet ps: maar ik beval sowieso over een week of 2, ik wordt namelijk ingeleid
Om 22 uur last van buikweeen. Vanaf 2 uur 's nachts rug en buikweeen ieder 5 minuten. De volgende dag pas om 13.31 uur is mijn dochter geboren.
Ik heb ook geen voorweeen gehad, mijn vliezen braken om 4.44 uur 's nachts en gelijk begonnen de ontsluitingsweeen. Om 09.30 's morgens had ik volledige ontsluiting en na een uur persen is om 10.30 mijn zoontje geboren. Nu voor de tweede keer zwanger, en hoop stilletjes dat deze bevalling tzt ook zo lekker voorspoedig zal gaan