Hallo, Zoals de titel het al zegt wil ik graag weten of jullie wel of geen krampen(voorweeën)hadden voordat de bevalling begon. En dan bedoel ik zowel lichte krampjes als de wat zwaardere voorweeën. En zoja, hoelang van te voren hadden jullie die dan? Ik ben nu 39.3 weken zwanger en voel nog helemaal niks. Dus nu was ik benieuwd of je vaak krampen hebt van te voren of dat het ook plotseling kan beginnen. Alvast bedankt voor de antwoorden. Gr Yvonne
Hmm.. er had eigenlijk een optie "anders" bij moeten staan.. Ik heb 1 week voor de bevalling 1 keer wat kramp gevoeld, maar er op dat moment geen aandacht aan geschonken. Toen het de tweede keer niet wegging begon het te dagen dat dit wel eens het begin van de bevalling kon zijn. Ik ben bevallen met 40/2
Nooit krampen gehad en bevallen bij 41/1 Me eerste kramp (wat gelijk een wee was) kwam een kwartier na het breken van me vliezen. 23 minuten later was ik bevallen
Bij de eerste niks gevoeld en bevallen met 41.3 Nu al 3 dagen heel erg buikpijn (geen weeen, maar een paar uur pijn en dan weer een paar uur niks), ik vraag me af wanneer het eindelijk eens gaat beginnen.
bij de 1ste had ik een volle week flinke weeen tussen de 3 en 5 min (valse start die lang aanhield) geboren met 41.5w na inleiding wegens uitputting de 2de geen voorweeen wel braken me vliezen en 2 dagen later werd ik ingeleid met 39w precies 3de toen ik precies 40w was kreeg ik flinke voorweeen die een week aanhielden tussen de 10 en 30 min en ze is geboren met 41w precies zonder inleiding!
Al een tijdje voorweëen gehad, twee dagen voor de bevalling een echte valse start gehad en uiteindelijk met 37.5 weken bevallen.
Ik ben bevallen met 38 weken en vier dagen maar liep al met voorweeen rond vanaf week 35. En ik me maar afvragen wanneer het ging beginnen. De woensdag dacht ik weer voorweeen te hebben en de donderdag is de vk langs geweest die constateerde dat ik drie cm ontsluiting had en ik maar denken dat het voorweeen waren. Oeps foutje bedankt wist echt niet beter.
Twee weken voor de bevalling begonnen de voorweeën bij mij. Telkens dacht ik dat het zou beginnen. Maar dat heeft dus toen 2 weken op zich laten wachten.
ik heb 2 dagen voor de bevalling een hele avond om de 10 minuten harde buiken gehad. ik hoopte al dat het zou gaan beginnen maar de volgende dag gebeurde er helemaal niks...! toen begonnen om 4 uur snachts toch de weeen. groetjes Lonneke
Ik heb helemaal niets van krampen of harde buiken van te voren gevoeld (niet meer dan anders in ieder geval) Ineens begonnen gewoon de echte weeën!