Hallo Meiden, Ik heb even een vraagje, in overleg met de kinderarts moeten/mogen wij starten met wat hapjes van een fruithapje,. Dat zijn we ook aan het doen en wat een leuk gezicht is dat, eerst moet ze er niks van hebben en nu wil ze meer. Hoe bewaren jullie het? Ze mag nog maar heel weinig en op het potje staat na openen max. 24 uur houdbaar mits gekoeld... Hebben jullie nog een tip hoe te bewaren? Ik vind het toch wel zonde dat ik zoveel weg moet gooien... ( ik en de hond vinden het niet lekker ) groetjes Veer
Watvroeg zeg, dat advies om nu al te beginnen. Maar je kunt het toch gewoon in kleine bakjes invriezen denk ik? Of anders gewoon zelf maken en kleine porties fruit gebruiken
Hoi, bedankt voor je reactie... ja het is vroeg maar ze drinkt heel slecht enz...dus ja.. Ik denk ga ik hier maar even vragn hoe of wat maar ik had verkeerd gepost.... Ik zie ook een onderwerp voeding, dus ga ik daar ook even lezen.. dank je wel voor je reactie.. gr veer
Het makkelijkste is om het erst zelf te maken en in te vriezen in mini porties. Begin met bv banaan of een zacht fruit als peer (even koken). Dat pureer je met en stafmixer (evt wat water toevoegen) en dan de vriezer in in kleine porties. De Xenos verkoopt mini bakjes die ik erg handig vindt, 10 vierkante voor ik meen 1,50 euro. Die zijn echt perfect! Ik maakte in de eerste weken portis van 20 gram, want meer wilde toch niet. Het duurde hier een paar weken voor meneer echt wilde eten van een lepeltje...