Hoelang voordat ik kan testen i.v.m. HCG

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnneFab1, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneFab1

    AnneFab1 Nieuw lid

    13 aug 2007
    3
    0
    0
    Hallo,


    Omdat ik nu na het slikken van mijn laatste pil uit de laatste strip al 8 dagen overtijd ben maak ik me een beetje zorgen. Ik heb 2 dagen na de laatste pil te hebben geslikt wel enorme krampen gehad 2dagen lang alsof ik ongesteld moest worden. Maar nee het blijft uit... Normaal wordt ik met de pil die ik nu slik ontzettend snel onegsteld wanneer ik bijv. 1 pil midden in de strip mis is het 3 dagen later mteen raak. Nu blijft het dus al 8 dagen uit terwijl ik de strip gewoon netjes heb geslikt. Wanneer kan ik dus testen op een eventuele zwangerschap? Ik heb begrepen dat het niet altijd snel te zien is i.v.m. de HCG waarden.
    Ik heb ook bij het topic anticonceptie mijn vraag gesteld wist namelijk niet helemaal waar ik mijn vraag moest plaatsen. Alvast bedankt iig!

    Hopelijk kan iemand me hier wat ervaringen vertellen/adviseren? :)

    Anne
     
  2. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Volgens mij kan je al testen, je bent immers overtijd.
     
  3. Nataly

    Nataly Actief lid

    4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    als ik jou verhaal begrijp dan ben je na het stoppen met de pil niet ongesteld geworden? Ben je dan door terwijl je de pil nog slikte zwanger geworden?

    Ben je wel meteen na het stoppen nog ongesteld geweest en is dit de eerste volle maand dat je geen pil meer gebruikt?

    De pil heeft waarschijnlijk jarenlang jou cyclus geregeld en nu moet jou lichaam dat zelf gaan doen. Dat kan erg raar gaan. Bij mij heeft het zeven maanden geduurt dat ik een redelijk regelmatige cyclus heb gekregen.

    Ik ben een paar maanden helemaal niet ongesteld geweest, heb een cyclus gehad van 24 dagen en 36 dagen en dat allemaal in de eerste 7 maanden.

    Bij de een is het meteen wel goed en bij de ander duurt het even.

    Vertrouw je het niet dan kun je inderdaad testen maar het is niet raar dat jou lichaam nu in de war is hoor.

    Veel liefs
    Nataly
     

Deel Deze Pagina