hoi dames, we hebben al een kindje en zijn nu bezig voor een 2de. bij de 1ste in de 3de maand zwanger. nu al in ronde acht. ik vraag me af hoelang het bij jullie duurde dat jullie zwanger werden van de 2de. ik ben super blij dat we al een kindje hebben, maar naar mate de maanden verstrijken word de wens voor een 2de steeds en steeds groter.
hier herken ik me helemaal in!! ik was van mijn eerste kindje in maand 2 zwanger... toen ik vorig jaar juni met de pil stopte werd ik niet meer ongesteld en bleek ik na veel ellende etc pcos te hebben... ik was dus verminderd vruchtbaar en het leek wel of mijn wens voor een kindje alleen maar groter werd!! ik kon ook echt niet met de gedachte leven dat mijn zoontje nooit een brusje zou krijgen... ben uiteindelijk na veel ellende ( hormonen slikken werkte niet dus uiteindelijk hormonen gaan spuiten etc) toch zwanger mogen worden... ik heb er net geen jaar over gedaan, maar dus wel hulp van het ziekenhuis gehad.... anders had er nog wel een flinke tijd overheen gegaan ben ik bang! succes meid, en geef vooral je dromen niet op!!! liefs riniti
tja, dat kan ik nog niet zeggen Bij de eerste 14 maanden, dus voorlopig kan het bij ons alleen maar meevallen. suc6!
Bij beide kindjes in de 3de ronde zwanger. Bij deze tussen geboorte en zwangerschap geen anti-cnceptie en begonnen met gericht klussen vanaf dat Lucas 3 mnd oud was
bij onze dochter duurde het 5 jaar en nu zitten we in ronde 11 voor een 2de wondertje...hopelijk hoeven we op een 2de wondertje niet zo lang te wachten als op onze dochter
Hoi dames, ik las hier even mij en dacht uhmm... wil ook even kort me verhaal kwijt. Wij hebben al een dochtertje nu 5, zijn nu 9 maanden bezig voor 2de maar wil niet echt lukken. Tjsa...., moeten hoop houden vraag me ook af hoe lang het duurt voordat ze ons verder helpen? Maar ja er zijn vrouwen die er nog veel langer over doen weet ik maar toch dat maakt mijn wens niet kleiner.
hoi hoi, als ik vragen mag.. word jij wel gewoon ´op tijd´ ongesteld??? ik heb nl ook over de 2e langer gedaan en uiteindelijk met behulp van hormonen zwanger geworden... als je verder geholpen wilt worden is dat normaal gesproken met een jaar bezig zijn... ik werd eerder doorgestuurd, omdat ik dus niet ongesteld meer werd en het bij de eerste wel snel raak was, succes met zwanger worden!! groetjes riniti
hoi dames, wat een reacties. belgischemama was er een speciale reden dat het bij de 3de langer duurde? @my faith grappig dat je hetzelfde voelde bij mijn berichtje. heb jij al ovualtietesten gebruikt? ik probeer ook hoop te houden. maar ga toch twijfelen of het nog kan. heb een keizersnede gehad en ga dan toch denken zou het daar iets mee te maken hebben. maar dat heb ik nog nooit gehoord, maar je weet maar nooit. idd ik ben ook super blij dat we al een kindje hebben en weet dat het echt een wonder is en dat sommige mensen nooit een kind kunnen krijgen. maar mijn wens voor een 2de is net zo groot. ik had dat zelf nooit gedacht dat de wens net zo groot zou kunnen zijn. ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn! groetjes
@ riniti word wel gewoon ongesteld. heb vanaf vorige maand ovualtietesten gebruikt. ben erachter gekomen dat tussen mijn ovulatie en nod maar 10 dagen zit en geen 14. dus we hebben denk ik vaak de ovuatie gemist, omdat ik uit ging van 14 dagen. of ik ben mezelf aan het goed praten dat kan natuurlijk ook nog. hihi. groetjes
Hoi ja hoor ik word gewoon ongesteld heb normale cyclus. Dus niks raars, dus word gewoon wachten tot een jaar.
Ik heb ook bij de eerste keizersnee gehad en zware bevalling. Maar daarna ook nog wel eens een echo gehad omdat ik erg last had van me eisprong krijg onwijs buikpijn kan ik niks meer zo'n pijn. Maar niet elke maand hoor, soms voel ik hem niet. Ook al ovutesten gebruikt, het word gewoon nog afwachten. En ja mijn wens voor 2de is net zo groot als eerste