Eergisteren had ik na het vrijen ineens roze verlies. Gisteren had ik tijdens het vrijen bruin bloed en vandaag ook. 10 mei was de eerste dag van mijn vorige menstruatie en omdat het alleen na het vrijen is denk ik niet dat het met ongesteldheid te maken heeft. Ik heb 2 weken geleden wel een schimmelinfectie gehad (na de menstruatie). In april heb ik een miskraam gehad. Wat kan er aan de hand zijn? Moet ik naar de ha gaan?
Zou het niet je volgende menstruatie kunnen zijn? Weet niet hoelang je cyclus is..Bij mij begon mn menstruatie ook iets eerder dan normaal terwijl we toen ook seks hadden gehad.. Misschien zet het het een en ander in werking. Kan ook een geknapt vaatje zijn van het vrijen, dat zou ook kunnen. Of eventueel innestelingsbloed? maar dat zou wellicht wat laat zijn, maar met een lange cyclus kan dat ook nog een optie zijn.
Ja, zat eraan te denken dat ik ongesteld zou kunnen worden, maar het is echt alleen met vrijen en iets erna. Ik weet mijn cyclus ook niet precies, maar als ik 28 dagen aanhou dan moet ik de 7e ongesteld worden. Het zou dus kunnen dat ik een kortere cyclus heb. Ik heb ook best buikpijn gehad een paar dagen geleden. Daarom ben ik bang voor baarmoederontsteking (door de schimmelinfectie veroorzaakt, als dat kan).
Door het vrijen kan wat oud bloed vrijkomen (vandaar de bruine kleur) Is het helder of roze dan is er waarschijnlijk een vaatje geknapt. Bij mij kwam dit twee dagen voor mn ongi..maar misschien is daar geen link tussen en komt het puur door het vrijen. Heb je ook andere klachten buiten dat verlies?Als je het niet vertrouwd kun je altijd even de huisarts bellen.
Vorige x was het idd wel zo dat ik ongesteld werd na seks gehad te hebben. Ik heb ook zo weinig geduld!!! Grrrr. Maar even een paar dagen afwachten of het doorbreekt en zo niet ga ik wel naar de huisarts.
Net als wat ukkie zegt heb ik ook wel eens na het vrijen wat 'oud' bloed verloren. Dit was soms wel dagen nadat ongesteldheid al was afgelopen. Zou het inderdaad even in de gaten houden, als het blijft misschien toch even huisarts vragen.