hallo ik verloor sinds zondag een beetje bloed een beetje waterig en het was niet continu en gisteren 1ste kerst dag zat ik op de bank en voelde een beetje buikpijn net alsof ik ongestelt moest worden dus liep steeds naar de wc maar er was steeds niks en toen had ik zoiets van misschien moet ik gewoon poepen dus ik dat proberen een beetje druk op me buik gezet en toen keek ik lag er een rode plas in de wc met een klein wit dingetje kon er niet echt iets uithalen ofzo heb ik meteen me moeder geroepen en die zei al meteen dat ik een miskraam had toen ging ze proberen om het eruit te vissen en dat lukte dus niet het viel uit elkaar en was eigenlijk snel verdwenen echt bloed daarna verliezen heb ik ook niet gedaan toen ben ik meteen naar huis gegaan en had de verloskundige gebelt dus die was meteen gekomen en had een onderzoek gedaan en die zei dat het raar was want me baarmoeder mond was gesloten terwijl ie na een miskraam open hoort te staan dus had ze een afspraak in het ziekenhuis gemaakt voor een echo alleen daar konden we ook weinig op zien ja wat onrust in me baarmoeder maar voor de rest niks terwijl ik 8 weken na uitrekening met me laatste menstruatie zou moeten wezen nou zei die vrouw dat het misschien zo kon wezen dat het kindje nog jonger is dat we daarom niks zagen beetje klote die onzekerheid weet nu nog niet echt iets en dat met de kerst echt lekker kerst vieren lukt niet vraag me echt af of het wel het kindje was wat in het toilet lag :S beetje raar dat ik voor de rest geen buikpijn meer heb gehad of bloedverlies :S nu moet ik morgen weer naar het ziekenhuis en gaan ze me nog ff onderzoeken en wat ik nog het meest erg vind is dat me vriend niet naar me toe kwam omdat ie iets met zijn familie had terwijl ik hem nu hard nodig heb :S zal het nou echt een miskraam geweest zijn vraag ik me af want een embryo mag toch niet uit elkaar vallen als je het wil pakken ? en als ik zo bij andere mensen kijk zeggen ze dat het huidskleurig hoort te zijn en niet wit :S ben erg in de war nu en moest gewoon ff me verhaal kwijt want word hier erg onzeker van :S groetjes
hallo ik zou je een antwoord willen geven op al je vragen, maar zelf heb ik het vruchtje nooit gezien dus weet het eigenlijk niet misschien was het vruchtje juist zo breekbaar omdat het misschien al even gestorven was en het weefsel verandert? hoop dat je meer duidelijkheid krijgt met de volgende echo en je vriend er is voor je! liefs flyke
Wat een verschrikkelijke onzekerheid zeg! Ik hoop voor je dat alles goed blijkt te zijn maar het klinkt idd wel als een miskraam. Ik verloor met mijn miskraam ook waterdun bloed met een wit embryo. Ik had verwacht dat het steviger van structuur zou zijn maar het was vrij slijmerig. De arts zei dat dat kwam omdat mijn lichaam het waarschijnlijk al was gaan 'afbreken' nadat het hartje gestopt was met kloppen. Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis meer zekerheid kunnen geven. Ik denk aan je! Gr Prima
ik heb er gelukkig geen ervaring mee!maar ik wil je wel ongelooflijk veel sterkte wensen,en ik hoop dat het er nog zit voor je..