morgen gyn bellen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jolien, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Hallo,

    Ook wij hebben vandaag de stap genomen om maar eens bij de gyn langs te gaan!Heb er net heen gebeld,maar ze zijn morgen pas weer te bereiken :( .
    In december zijn we zwanger geweest,maar helaas is dat al vrij snel verkeerd gegaan. :cry: .Zijn nu in totaal anderhalf jaar bezig.

    Ik merk aan mezelf dat ik nu echt rusteloos word,en bang.Vandaar dat we morgen maar eens gaan bellen voor een afspraak.vind het echt doodeng en weet niet wat we kunnen verwachten!zijn er hier meiden die ook net de eerste afspraak hebben gemaakt?

    liefs
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Kan ik me heel goed voorstellen meid. Goed dat je deze stap hebt gezet! Ik wens je sterkte en alle goeds!
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd goed dat je de stap gezet hebt

    Succes !
     
  4. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    thanx meiden!Heb me best lang tegengehouden(durfde niet goed)maar toch maar de stoute schoenen aantrekken anders word het nooit wat he!
     
  5. Sonnetje

    Sonnetje Bekend lid

    5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Heel veel suc6, goed dat je de stap hebt gezet!
     
  6. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Wij hebben zelf twee maanden geleden de eerste stap naar de gyn gezet en zitten nu na we de uitslagen hebben gekregen officiëel ook in de MMM.

    Ik duim dat jullie snel bij de gyn terecht kunnen.
     
  7. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes!
     
  8. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    dank jullie wel!heb zometeen een gesprek bij de dokter voor me verwijskaart(helemaal vergeten dat dat eerst moest haha)hoop dat hij zo vriendelijk is om niet moeilijk te gaan doen!en daarna ga ik gelijk de gyn bellen!

    liefs
     
  9. jolien

    jolien Fanatiek lid

    23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    dinsdag 7 augustus kunnen we terecht!Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat,en wat ik me erbij voor moet stellen!We hebben dan beiden nog vakantie dus dat komt goed uit!zo,weer een drempel overwonnen(zat te zweten aan de telefoon haha)

    liefs
     
  10. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Goed joh, 7 augustus lijkt nog ver weg maar voor je 't weet is de tijd om hoor! Succes met wachten!
     
  11. Hster

    Hster Actief lid

    14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Jolien,

    Heel herkenbaar: zweten aan de telefoon. Het is toch een behoorlijke stap. Wij kunnen nu de 26 (nu volgende week al!) naar de gyn. Komt nu toch wel dichtbij.

    Moet zeggen dat ik na het maken van de afspraak er niet meer zoveel aan heb gedacht (afspraak nu overigens bij het tweede ziekenhuis, eerste moesten we 3 maanden :confused: wachten, tweede 4 weken).

    Maar nu het dichterbij komt schieten er bij mij ook steeds vragen door mijn hoofd: wat gaat er gebeuren, wat gaan hij/zij vragen, hebben we het al die maanden wel 'goed' gedaan, is er iets mis met mij of met mijn vriendje..... een hele waslijst dus. Ach, nog een weekje wachten....
     

Deel Deze Pagina