Hallo dames die een NIPT hebben gedaan, Met welke termijn hebben jullie dit gedaan? Ik wet dat het vanaf 10 weken kan maar heb je dan niet meer kans dat de test niet lukt ivm te weinig hormoon?
Ik heb gelezen dat het pas vanaf 11 weken kan, omdat er dan voldoende dna van de baby is. Doen ze dit vroeger kan het een valse uitslag geven.
Ik met tien weken precies bij het UZA in Antwerpen. Nog meer hier laten prikken? Ik heb namelijk al 12 weken geleden laten prikken en nog steeds geen rekening ontvangen?
Ik heb een afspraak in Leuven staan met 12 weken. Daar prikken ze pas vanaf 11 weken, omdat de kans van mislukken door onvoldoende DNA van de baby daarvoor te groot is. Formeel kan het vanaf 10 weken, maar blijkbaar dus beter vanaf 11 weken.
Hoe lang duurde het bij jullie voordat de uitslag er was? En je kunt toch ook naar een afname punt in NL?
Ja maar dat is wel een paar honderd euro duurder dan bij het uza (uza is volgens mij 290 en Gendia (nl prikpunten) 590) Bij mij duurde het 3 weken maar ik was wel een uitzondering qua lengte. Hoor meestal verhalen van max 2 weken.