hey meiden, ik leef nu echt naar me nod toe aankomende donderdag. dus ik moet het ff van me af schrijven. af en toe lijkt het als of ik ongi ga worden. steken in me buik, kramp, winderingheid een opgeblazen gevoel alles borrelt en rommelt van binnen. maar ik voel me aan de andere kant heel raar. het is moeilijk te omschrijven. daar komt nog eens bij dat we zaterdag naar de boekenwinkel zijn geweest waar derek ogilvie handtekeningen gaf. er stonden een hoop mensen in de rij bij wie hij geen geinjes uithaalde ofzo en bij ons vroeg hij of we met z'n tweeen waren ( me vriend en ik waren samen daar heen) ja zeiden wij. toen vroeg hij wie er dan achter ons stond. maar er stond helemaal niemand. echt raar want mijn vriend en ik zijn ook vrij spiritueel aangelegd en hebben al een aantal dingen mee gemaakt daardoor wij voelen dat we een dochter zullen krijgen en dat ze lotte zal gaan heten. voor zover we weten zijn we nog niet zwanger maar we hebben de boeken van derek wel laten tekenen voor lotte. nog 3 dagen wachten.......... maar dit lucht wel op. thanks voor het luisteren
hmm.. persoonlijk geloof ik niet zo in die dingen, maar hoe je je voelt kan wel bij een zw.horen. dus wie weet!