Hellup! Advies graag:) eipijn/mensturatiemigraine

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door dochter2009, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Meiden,

Na mijn bevalling had ik ineens migraine als ik ongesteld moest worden en was. Drama was dat. Dus na veel wikken en wegen weer aan de pil. Microgr 30, yasmin... bah, kotsmisselijk net als vroeger dus dan maar weer aan de Diane pil. Opzich prima pil, maar te zwaar en heeft ook zn nadelen. Ik dus aan de nuvaring sinds een maand, die blijft niet zitten omdat mijn baarmoeder wat verzakt is. Dilemma, want wat nu?

Ik durf eigenlijk niet niks te gebruiken omdat ik bang ben voor die migraine, de diane wil ik eigenlijk niet omdat ik die rotzooi niet in mijn lijf wil. hebben meer meiden zo n last van hoofdpijn en eipijn? En wat doen jullie eraan?

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Waarom geen koperspiraal?

Of anders de prikpil? Wil ook wel eens goed werken bij mensen die migraine hebben van de pil.

3. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Ik had ook altijd vreselijke pijn tijdens de menstruatie, echt een ramp. Toen ontdekte ik het wondermedicijn; Aleve Feminax.
    Een soort paracetamol, maar dan speciaal voor menstruatiepijnen. Is bij de drogist, bijv. kruidvat te verkrijgen.
    Als ik pijn heb tijdens de menstruatie en ik neem zo'n pilletje, is de pijn geheel weg en voel ik geeneens meer dat ik last van menstruatie heb, echt super.

Daarnaast heb ik altijd microgynon 30 gehad of cerazette en ben daar nooit misselijk van geweest, dus kan daarover geen tips geven..

Deel Deze Pagina