Ik heb vorige week donderdag helaas een miskraam gehad en ik heb sindsdien t idee dat ik gewoon ongesteld ben Of zou dit bloedverlies nog met de miskraam te maken hebben? Maar mijn vraag is eigenlijk kan ik nu gewoon (als t vloeien gestopt is) verder gaan voor de volgende ronde? Alvast bedankt, Groetjes Rianne Edit Moderator: Verplaatst naar zwanger worden.
Ik zelf heb na mijn 2e miskraam even gewacht tot ik uit mezelf weer ongesteld werd. Ik vond dit persoonlijk fijner. Misschien kan je dat beter doen. Maar als je écht gelijk verder wilt, dan moet je dan natuurlijk doen. In ieder geval veel sterkte, en succes verder!
Ik heb ook beide keren gewacht tot ik weer ongesteld werd en daarna zijn we weer begonnen. De cyclus na je miskraam kan trouwens ook langer duren. Liefs Hummel.
Hoe lang was je zwanger? Ik heb een mk gehad met 5 weken en toen ben ik gelijk weer begonnen. Maar ik kan me voorstellen dat het anders ligt als je bijv. 12 weken zwanger was. Sterkte!
je hoeft niet te wachten. Maar eht is wel fijn, te wetend at je eigne cyclus weer is begonnen. Ik heb niet gewacht, maar ik ben ook niet zwanger geworden. Het schijnt zelfs dat het redelijk vaak voorkomt dat je de eerste ronde geen eisprong hebt. Dus de naturu regelt het ook al een beetje zo. Achteraf vind ik het fijn dat ik weet wanneer mijn NOD is, wanneer ik een eispong had, etc. Ze kunnen dan ook beter uitrekenen hoelang je zwanger bent. Maar het is dus lichamelijk neit noodzakelijk te wachten.