rare temperatuur

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamatje, Feb 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik dacht ik begin ook maar met temperaturen. Gebruik ze van de kruidvat. Ik doe het al 3 dagen. Elke ochtend.
    donderdag ochtend was het 37.0
    vrijdag ochtend 36.8
    en vandaag 37.4.
    Ik temperatuur inwendig. Voor zover ik het weet zou het toch niet zo'n hoge verschil moeten zijn?

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Heb je wel op dezelfde tijden getempt en gelijk nadat je wakker was?

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Misschien heb je in de afgelopen 3 dagen precies je eisprong gehad? Dat kan die stijging verklaren.

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hmmm je doet t nu pas 3 dagen? Heb je het wel meteen na je menstruatie gedaan? Anders heeft het volgens mij nog geen zin!
    Je moet het elke ochtend op hetzelfde tijdstip tempen...

Succes!

5. Niet meer actief

Je moet inderdaad elke ochtend zelfde tijdstip tempen. En voor je iets gaat doen.
    Dus temp onder je kussen en dan meteen in je kont douwen..

Dus weet niet of je zelfde tijden hebt getempt, maar zowel.
    Kan die temp schommeling zijn omdat je toen je ei hebt gehad of misschien een innestelingsdipje..

En dat hij 37,4 is kan ook zijn dat je ziekig gaat worden.
    Succes, en volgende keer wel tempen vanaf maximaal cyclus dag 7.

6. :) :) dat klinkt wel charming zo.. haha.. maar ik doe dat ook zo. Want dat is de basale temperatuur (zo heet dat toch?)
    Ik doe het om 7 uur 's ochtends en in het weekend zet ik er de wekker voor. Ik heb wel eens getest of het echt verschilt, en bij mij scheelt het met een paar acties als wc en lopen 0.1 tot 0.2 graden.
    Je kan over drie dagen een temperatuur opnemen maar weinig zeggen. Ik had een tijdje terug een temp van 37.6 's ochtends, bleek toch een klein beetje ziekig te zijn.. maar temp nog een tijdje door en zet het in een grafiek, dan kan je er iets over zeggen. suc6 in ieder geval

7. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    bedankt voor jullie antwoorden,
    Ik temp elke ochtend als ik meteen wakker word. vandaag was het 37,2. Ik ben niet meteen na een cyclus begonnen. Vorig jaar heb ik ook mijn temp bij gehouden. Ik voel me wel erg opgeblazen en heb weer een moeilijke stoelgang. Ik wil me niet gek maken want dat had ik vorige maand ook (dacht toen ook dat het raak kon zijn) Onbewust hebben we deze maand rond mijn eisprong gevreeen ik wou het deze maand niet bijhouden. Kwam ook wel goed uit want ik ben lekker 2 weken op vakantie geweest. Ik dacht zelfs dat ik mijn ei gemist had achteraf gerekend hebben we het zelfs op de juiste datum gedaan. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar ik wacht gewoon rustig af en ik ga me niet gek maken. Vorige maand voelde ik me echt zwanger....
    Voor de zomer vakantie werd ik na 3x een bezoekje bij de gyn doorverwezen naar de afdeling fertiliteit.In de zomer vakantie bleek dat ik zwanger was! afspraak stond gewoon gepland en we gingen dus maar helaas klopte het hartje niet meer uiteindelijk heb ik een miskraam (september)gehad. Nu heb ik op 4 maart weer een afspraak gepland bij de afdeling fertiliteit. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik voor 4 maart zwanger mag zijn. Dat zou toch geweldig zijn!

8. shania2004

shania2004 Actief lid

Oct 25, 2007
    216
    0
    0
    toen ik begon met tempen was die bij mij ook hoog 37.5 enzo.
    en kijk mijn banner :D

9. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    wat is een normale temperatuur gemideld. onder de 37 of verschilt dat per persoon. Ik zit namlijk nog steeds boven de 37.

10. Niet meer actief

Bij mij is het altijd na mijn ei 37 en hoger.
    Dus heel normaal hoor.
    Je temp daalt pas richting je nod of als je al ongi bent
    En aangezien je niet je basale lichaams temp weet, weet ik ook niet of je temp hoog is of niet.
    Je moet gewoon afwachten..
    Ik heb 2 temperatuurkaartjes in mijn album kijk daar maar.

11. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Verschilt per persoon. Mijn temp is voor de eisprong rond de 36.0 en daarna rond de 36.5.

12. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    ik temp zelf altijd 's avonds omdat ik dan meestal om dezelfde tijd erin lig en ivm wisselende diensten er 's Ochtends op verschillende tijden uitga.

Bij mij wisselt het ook heel erg op dit moment is ie wat lager als de 2 dagen daarvoor?

Zo 37.1
    Ma 37.3
    Di 36.6

13. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nash het lijkt erop dat je eisprong eraan komt!

14. 's avonds tempen geeft geen resultaat waar je iets aan hebt.. het moet echt 's ochtends.

15. Niet meer actief

Dan kan je beter niet tempen hoor Nash, je kan dan beter ovu testen gebruiken..
    En temp je wel rectaal?

16. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh oeps, had niet gelezen dat je 's avonds tempt. Tja, dan telt de temperatuur inderdaad niet.

Share This Page