1e zwangerschap in ronde 3 2e zwangerschap in ronde 6 Hier duurde het dus wel langer, maar nog netjes binnen 'het normale'.
Bij ons eerste dochtertje ruim 3 jaar en bij deze zwangerschap 18 maanden. Wel beiden gelukt door ivf. Overigens onverklaarbaar 'onvruchtbaar'.
De eerste duurde 3 jaar, 1e ICSI met verse TP gelijk raak. De tweede was de derde terugplaatsing van een cryo uit de eerste ICSI waaruit mijn dochter ook is. Waren in februari begonnen, maart, april en juni door omstandigheden overgeslagen, in juli zwanger.
Bij de eerste direct raak (ongepland) Van de tweede na 9 maanden zwanger, alleen wel een MA en een mk gehad en wat maanden rust tussendoor. Van de derde in ronde 4 raak, ronde 3 ook posi testen maar werd al snel ongesteld.
Bij de eerste door de pil heen, ik was 19. Tweede hebben we 4 jaar over gedaan inclusief fertiliteitspoli.. Derde was er ineens😂 Dacht dat ik griep had, maar bleek zwanger. (Overigens allen van zelfde vader.. en gebruikten we netjes anticonceptie en voorbehoedsmiddelen bij nr 3)
1e duurde 21 of 22 maanden. Werd zwanger de ronde na HSG onderzoek 2e duurde 6 maanden. Waarvan een paar maanden kansloos waren door slechte timing. Geen ovulatietesten oid gedaan.
De eerste in de 4e maand, spontaan. Bij de tweede na 3 jaar, zonder enige reden, wel met IUI. Wij dachten ook dat het bij de tweede (niet makkelijk) maar wel redelijk snel zou komen. Maar je weet het nooit. Nu superblij uiteraard :-D
De eerste was raak in ronde 1 en de tweede was raak in ronde 3. Ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar gewoon op de gok gedaan.
9 maanden voor onze eerste zoon 2e meteen raak in de maand na stoppen met de pil. Helaas een miskraam geworden. Na de miskraam duurde het 4 maanden. Ben nu dus zwanger van ons 2e wonder !
Ik had al zeker 2,5 jaar een kinderwens. Toen we er uiteindelijk voor zijn gegaan was ik in ronde 1 zwanger
Wij zijn ruim 3 jaar bezig geweest voor de eerste. Uiteindelijk met IVF toch gelukt. Ze hebben nooit een reden gevonden waarom het zo lang duurde. Hopelijk gaat de 2e wat sneller en lukt het spontaan.
De eerste ruim 1,5 jaar. Nummer twee 1ste keer direct zwanger. Nummer 3 door gescheurd condoom onverwachts