Bij mij is op een maandag m'n spiraaltje eruit gehaald en als we nu terugrekenen was het die zondag al raak haha Ik denk dat het moeilijk te voorspellen is, bij mij hadden ze gezegd dat het lang zou kunnen gaan duren ivm cystes op m'n eierstokken en een onregelmatige cyclus. Niks blijkt minder waar en nog eens gezegend met een tweeling
Bij de 1e in ronde 2, werd een miskraam, ronde 1 na de miskraam zwanger van dochter. Bij deze baby duurde het 7 rondes, ronde 6 miskraam en daarna meteen zwanger(geen ronde ertussen gewacht). Je hoort vaak dat t langer kan duren maar hou er ook rekening mee dat t wel in een keer raak kan zijn he
De eerste keer ruim een jaar. Dat werd toen helaas een miskraam. 3 maanden later weer zwanger en een gezonde dochter gekregen. Toen we voor nummer 2 gingen weer na 3 a 4 maanden zwanger. Helaas is ook dit misgelopen. Daarna weer 3 maanden later zwanger. En deze baby kan elk moment geboren worden.
De eerste was een verrassing - overgeschakeld van koperspiraal naar nuvaring maar de eerste maand van het gebruik van de nuvaring bleek ik zwanger. De tweede was ronde 1 prijs. We zijn blijkbaar een heel vruchtbaar koppel.
1e kindje in ronde 1. Toen we voor een tweede gingen was het de 3e ronde raak maar dat eindigde in een vroege miskraam. Daarna direct weer zwanger, 4e ronde dus.
1e: in 1x 2e: in 1x , maar miskraam 3e: gelijk na de miskraam 4e: niet gepland, maar 1e x onveilige seks direct zwanger.
1e keer: 9 maanden, maar werd een mk 2e keer: 3 maanden 3e keer: 5 maanden, kindje verloren na 23 wkn zwangerschap 4e keer: 2 maanden 5e keer: ongepland, maar werd een mk 6e keer: 1 maand
Voor mijn eerste was ik met mijn ex 2 jaar bezig. 3 miskramen (5,8 en 16 weken) Huidige partner bij alle 2 de meiden direct na het verwijderen van mijn spiraal.
De eerste was gelijk in ronde 1 raak, bij de tweede heeft het 5 rondes geduurd en van de derde mocht ik in de tweede ronde aantellen, helaas bleek deze een MA te zijn.
Hier zelf 2 jaar bezig geweest. Mocht helaas niet baten. Totaal 6 maand mmm. En met 1 icsi poging zwanger geraakt.
Ik dacht dat het bij mij zo lang duurde (half jaar), maar ik kwam erachter dat ik mijn cyclus verkeerd had berekend 😂 Toen dat eenmaal duidelijk was, was het in een keer raak. Ik had het niet verwacht eigenlijk omdat hetbgemidseld een jaar kan duren. Bij vrienden van ons twee jaar. Voelde ik me enerzijds best lullig over...had ook gelezen dat vanaf de 30 het bij een vrouw langer kan duren. Dus zag alweer beren op de weg. Bleek gelukkig niet nodig.
Bij m'n dochter duurde het 2.5jaar net voor we de mmm in zouden gaan was ik zwanger. De 2e is door de pil heen gegaan nu 33 weken zwanger!
Hier in Juni gestopt met de pil en eind oktober positief getest. Bij de eerste ongeveer even lang over gedaan. Misschien kan je alvast stoppen met anticonceptie zodat je lichaam weer op gang kan komen. Normaal duurt het ook even voordat alle hormonen uit je lijf zijn.
Bij de eerste heeft het 2 jaar geduurd en hebben in die tijd ook in de mmm gezeten vanwege PCOS en slecht zaad van mijn man. Dat lukte niet maar uiteindelijk spontaan zwanger geworden. Afgelopen september heb ik mijn spiraal laten verwijderen en ik had vanmorgen een positieve test. Dit keer is het dus heel snel gegaan.