Nr 1 t/m 3 ronde 2 Nr 4 halverwege de cyclus besloten er voor te gaan en 2,5 week later een positieve test
Bij de eerste; 28 maanden Deze zwangerschap; 2 maanden (maand 1 OOK zwanger en miskraam) 😲😲😲😲😲 dus dit kan!!!
1e: 1e ronde zwanger mk 7wkn en weer 1e ronde zwanger.(dus 2 maanden) 2e: twee weken na besluit om ervoor te gaan zwanger! 3e: 4e ronde zwanger mk 6wkn, 4e ronde zwanger! (7 maanden ivm korte cyclus)
Wij zijn sinds 2010 bezig voor ons eerste kindje.. Nu 5 vroege en heftige mk nu net weer in verwachting... Ben doods en doods bang....
Heftig Dream, ik duim voor je dat het deze keer een blijvertje is. Dikke knuffel! Waxinelichtje, dank je wel!
Bij de eerste 9 maanden (na 14 jaar pilgebruik) en bij deze kleine raakten wij direct na verwijderen van de Implanon zwanger..
Bij de 1e 5 jaar, uiteindelijk dmv ivf gelukt. Deze zwangerschap 4 maanden gestopt met anticonceptie en niet bewust bezig en toen zwanger geworden
Wij hebben het geluk super vruchtbaar te zijn Bij de eerste 9 juni gestopt met condoom en 29 juni had ik een positieve test Jaar later 14 oktober gestopt 24 oktober een positieve test 22 november miskraam dmv ovulatie testen ( om ten zien Hoelang het duurde voor ik na een miskraam weer eisprong kreeg ) wist ik dat dit rond 9 december was en 21 december had ik opnieuw een positieve test Paar jaar later begin december gestopt met de feestdagen een positieve test 14 januarie miskraam en omdat na de miskraam van vorige keer de ovulatie testen goed bevielen dit weer gedaan, 2 februari positie ovu test en 16 februarie positieve zwangerschapstest Ons vierde kindje was een complete verrassing. Wij zijn erg gezegend en we beseffen ons heel goed wat een geluk Wij daarmee hebben, ik zou willen dat ik ons vruchtbaarheid zo aan een ander kon geven nu ons gezin compleet is, ik gun het anderen zo.
We zijn 3 jaar bezig geweest voor ons 1e kind. Zaten al in de mmm maar moesten een half jaar wachten voordat ze IVF wilde. Ik had besloten om in april, na onze bruiloft, een afspraak te maken, maar op 23 maart testte ik positief. In die drie jaar heb ik wel 2 miskramen gehad.
In mei besproken dat we eibde van het jaar er voir zouden gaan. Eind mei al positieve test, best spontaan dus
Ruim 4 jaar bezig geweest voor baby nr 1 (baby overleden). Uiteindelijk bijna 7 jaar gedaan voordat we een gezond/levend kind in de armen mochten sluiten.
Eerste zwangerschap ruim 1,5 jaar. Werd een mk. toen 4 maanden weer een mk. Na mk na 3 zl maanden zwanger van onze dochter. Nu zwanger van dochter nr2 was raak na 5 maanden.
1e zwangerschap Ik stopte met de pil, 1 ongi afgewacht (deze kreeg ik naar 3 weken) en toen gelijk zwanger geraakt. Deze zwangerschap was ongepland, achteraf gezien ben ik door de pil heen zwanger geraakt (was 2 pillen vergeten)