Hoelang waren jullie misselijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fem, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ben nu pas sinds een week niet zo erg misselijk meer.....

2. Piekie81

Piekie81 Actief lid

18 nov 2009
    364
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb het idee dat het nu minder begint te worden, maar vanaf ongeveer week 6 tot en met week 9 was ik vooral overdag misselijk. Maar gelukkig zonder spugen. Met steeds een beetje eten was het wel te doen.
    Nu voel ik me vooral beroerd wanneer ik te weinig heb geslapen. Daar hangt het bij mij dus mee samen.
    Ook merk ik dat ik 's avonds niet veel meer moet eten (mijn brodje eet ik sinds een paar dagen niet meer leeg) omdat ik me daar de hele avond naar door voel. Niet echt misselijk, maar alsof ik echt veel te veel heb gegeten, terwijl dat niet het geval is.

Hopelijk gaat ook dit weer over ;)

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

Pfff ik mag echt afkloppen volgens mij, ik heb een weekje (in de 7e of 8e week) een wat raar gevoel gehad op mijn maag, maar echt misselijk ben ik niet geweest.

Alleen vieze luchtjes kan ik niet verdragen, als ik bijvoorbeeld de vuilniszak uit de prullenbak haal met etensresten erin, dan moet ik echt kokhalzen.

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    de eerste 16 weken was ik de hele dagen door misselijk en nu ben ik 25 weken en begint het weer! bah
    morgen de ha eens bezoeken kijken of die een oplossing heeft

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ben nog steeds regelmatig misselijk, gelukkig niet overgeven....

6. kiano

kiano Lid

7 feb 2010
    16
    0
    0
    dat verschild per persoon. ik ben nu ook erg misselijk maar dan net tot het kotsen aan toe.
    ik ken iemand die was 9 maanden lang misselijk.
    eigenlijk als ik nadenk ben ik 24 uur per dag misselijk.
    s'morgens moet ik blijven liggen op mijn rug anders ga ik echt kotsen.
    ik wacht dan tot ik een boterham heb gekregen van mij manlief en kan dan gelukkig rustig opstaan.
    overdag is het net zo erg...heb ik net gegeten en na een half uur alweer honger...en op mijn werk kan ik niet altijd bij eten en dan krijg ik weer buikpijn en weer misselijk...jakkes al die dingen die je gratis bij de zwangerschap krijgt.
    maar jah alles over voor die kleine spruit.

7. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Ik heb bij mijn 1e tot de dag vand e bevalling elke dag zitten kotsen.....bij deze moet ik zeggen dat het al af begint te zakken!
    x

Deel Deze Pagina