Hellooo meiden even jullie hulp of raad nodig !! Ik zit vandaag dag 8 en heb net een ovulatietest gedaan die al een 2e streepje laat zien maar nog niet positief, dit zal , gezien alle andere cyclussen , vanavond of anders morgen wel zijn en dus zal mijn eisprong dus zaterdag of zondag zijn... maar manlief is vanaf zaterdag weg en komt maandag terug.. Nu de vraag, wanneer zal ik insemineren? Vanavond en zaterdgochtend en evt maandagavond nog... Of morgenavond /zaterdagochtend en maandagavond?? En jaaa alleen als de zin er naar is! Ik heb eergister ook al geinsemineerd dus was van plan netjes om de dag te doen maar gezien mijn eisprong waarschijnlijk eerder is ?? Alvast dank jewel!!!
Je kunt vooraf niet zien wanneer een ovulatietest wel positief zal zijn. Helaas is dat een feit. Het enige wat je kunt doen, is net zo lang doorgaan totdat je ovulatietest positief is. Beide streepjes minstens even donker. Pas dan komt binnen 48 uur je eisprong! Anders loop je de kans je eisprong mis te lopen, omdat jij denkt dat je eisprong wel zal zijn over een paar dagen, terwijl dat dus absoluut niet zo hoeft te zijn.... Het zou toch jammer zijn dat je je eisprong mist, doordat je zelf denkt wanneer je eisprong zal zijn....en dat hij dan later komt dan je zelf denkt? Ook geven voorgaande cyclussen geen garantie voor toekomstige cyclussen. Je eisprong kan qua dagen verschillen met voorgaande cyclussen. Doortesten doortesten doortesten dus. Intussen om de dag blijven insemineren.